شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۲۰۰۵
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۸
یک مسئول خبرداد
عجب شیر پرس - سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: به ۱۹۱ نفر گرفتار در سیل و آب گرفتگی روستاهای ماکو امدادرسانی شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، حمید محبوبی افزود: بر اثر بارش باران سیل آسای شمال استان آذربایجان غربی در شهرستان ماکو، عصر روز سه شنبه ۷ مردادماه ۱۴۰۲، آبگرفتگی منازل منطقه "بورالان" به ندای امداد هلال‌احمر گزارش و بلافاصله تیم های عملیاتی امدادی برای امدادرسانی به مناطق حادثه دیده اعزام شدند.

وی ادامه داد: به دنبال وقوع سیل و آبگرفتگی در روستاهای شهرستان ماکو ، ۸ تیم عملیاتی هلال احمر از این شهرستان در روستاهای حادثه دیده اقدام به ارزیابی و امدادرسانی کردند.

محبوبی تصریح کرد: در روستاهای منطقه بورالان ( سوریک، گریک، علی حاجو، حاج حسن، گلعالی، تاجدو، شوریک و سالبند ) شهرستان ماکو پس از ارزیابی منازل مسکونی به ۲۹ خانواده آسیب دیده به استعداد  ۱۲۵ نفر اقلام زیستی و غذایی تحویل شد.

سرپرست جمعیت هلال احمر استان افزود: این عملیات ۳ روزه در روستاهای شهرستان ماکو با مشارکت ۸ تیم عملیاتی به استعداد ۲۸ نفر انجام پذیرفت.

وی اظهار کرد: در این حادثه ۱۹۱ نفر از سیل و آبگرفتی در شهرستان های فوق الذکر حادثه دیدند که از این تعداد ۱۲۵ نفر توسط عوامل هلال احمر امدادرسانی شدند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: