شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۱۱۸۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۸
عجب شیر پرس - مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان گفت: با توجه به مصوبات کارگروه گندم آرد و نان استان، قیمت هر کیلو نان خشک سه برابر افزایش پیدا کرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، محمدامینی اظهار کرد: با توجه به مصوبات کارگروه گندم آرد و نان استان و همچنین کارگروه شهرستان مبنی بر تغییر وضعیت نان خشکه پزی‌های کل استان اصفهان به آزاد پزی در دوره جدید، در سال ۱۴۰۲ قیمت هر کیلو نان خشک سه برابر افزایش پیدا کرد.

وی با بیان اینکه از این پس و با مصوبه کارگروه‌های آرد و نان، هر کیلو نان خشک بدون کنجد ۳۳۵۰۰ تومان و هر کیلو نان خشک با کنجد ۳۷ هزار تومان تعیین شد، افزود: قیمت‌های جدید از روز یکشنبه ۲۵ تیرماه انجام خواهد شد. همچنین خدمات اضافی شامل نان شیر، روغنی، انواع کنجد و... از سوی نانوایی‌های خشکه‌پز توافقی بین مشتری خواهد بود.

 مدیر جهاد کشاورزی شهرستان اردستان با اشاره به اینکه در شهرستان اردستان حدود ۷۱ واحد نانوایی خشکه‌پز فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: با مصوبه کارگروه آرد و نان از این پس قیمت آرد نانوایی‌های خشکه‌پز آزاد خواهد بود.

امینی خاطرنشان کرد: یکی از مشکلاتی که در نانوایی‌های خشکه‌پز وجود دارد ارسال نان به شهرهای دیگر است که به نوعی تضعیف حق شهروندان بود که با محاسبه نرخ آزاد به نوعی این مشکل برطرف می‌شود. البته در تلاش هستیم سهمیه آرد نیمه یارانه‌ای شهرستان کم نشود و نانوایی‌هایی که فروش بهتری دارند را افزایش سهمیه آرد بدهیم.

وی درباره گلایه مردم درباره توزیع اقلام دولتی و تنظیم بازار بین اتباع بیگانه شهرستان، گفت: حضور اتباع افغانستان در شهرستان اردستان ممنوع است و توزیع اقلام تنظیم بازار بین این‌گونه افراد غیرقانونی است و اگر گزارشی در این خصوص به جهاد کشاورزی برسد به شدت با متخلفان برخورد می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: