سه‌شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 30 2024
کد خبر: ۱۱۴۲
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
عجب شیر ما - مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي گفت:شهرك صنعتي بعثت از شهرك هاي صنعتي مهم كشور در آينده خواهد بود.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نيرومند اسكويي در گفت و گو با خبرنگاران، اظهار كرد: 88 هزار و 500 مترمربع معادل 11.682 تن آسفالت در 9.5 كيلومتر طول شبكه معابر دسترسي فاز عملياتي شهرك بعثت مورد استفاده قرار خواهد گرفت و اميدواريم تا پايان سال جاري آسفالت ريزي خيابان هاي فاز اجرايي به پايان برسد.

نيرومند اظهار كرد: شهرك صنعتي بعثت با 10 هزار و 800 هكتار وسعت يكي از شهرك هاي صنعتي مهم كشور در آينده خواهد بود كه بعيد به نظر مي رسد شهركي به مشخصات آن در سال هاي آينده احداث گردد.

وي افزود: بعثت نقش عظيمي در توسعه سرمايه گذاري و اشتغالزايي در كشور به خصوص منطقه شمالغرب خواهد داشت، بر اساس مطالعات انجام شده امكان اشتغال حدود 300 هزار نفر در مرحله نهايي بعثت وجود دارد كه اگر اين امر محقق شود معضل بيكاري در منطقه به طور كلي ريشه كن خواهد شد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي با اشاره به ايجاد زيرساخت هاي لازم در اين شهرك، گفت:‌ نزديكي به فرودگاه بين المللي شهيد مدني تبريز،‌همجواري با خطوط ريلي و آزاد راه تبريز- بازرگان، همجواري با منطقه ويژه اقتصادي سهلان،‌نزديكي به منطقه آزاد ارس، مجاورت با مراكز علمي و دانشگاهي و مراكز جمعيتي جهت تامين نيروي انساني از جمله مزايايي است كه براي بعثت متصور است.

نيرومند اضافه كرد:‌ در شهرك صنعتي بعثت زون هاي فلزي، ‌شيميايي،‌ صنايع غذايي، ‌سلولوزي، كاني هاي غير فلزي،‌ برق و نساجي پيش بيني شده و حاضريم تا در اين بخش ها و با در نظر گرفتن مسايل زيست محيطي زمين لازم را با كليه زيرساخت هاي لازم تحويل سرمايه گذاران نماييم.

وي ابراز كرد:‌ پيش بيني احداث فرودگاه،‌ هتل،‌ مراكز تجاري متعدد، مراكز خدماتي و درماني، ورزشگاه،‌ مراكز مذهبي، مهمانسرا و پارك تفريحي به عمل آمده و به تناسب پيشرفت فازهاي آن اجرا و تكميل خواهد شد.

مديرعامل شركت شهرك هاي صنعتي آذربايجان شرقي عنوان كرد: تامين زيرساخت ها به عنوان اصلي ترين نياز شهرك هاي صنعتي به صورت ويژه در بعثت پيش بيني شده و امكان تامين  دو هزار و 700 مگاوات برق،‌100 هزار مترمكعب گاز و 70 هزار خط تلفن در اين شهرك صنعتي مد نظر قرار گرفته است.

وي ابراز اميدواري كرد با اقدامات انجام شده در اين شهرك عظيم، به خصوص آغاز عمليات آسفالت ريزي كه رنگ تازه اي به آن خواهد بخشيد و با گشوده شدن فضاي سرمايه گذاري در دوران پسابرجام، سرمايه گذاران داخلي و خارجي كه تمايل به سرمايه گذاري در حوزه توليدي دارندجذب شده و شاهد رشد و شكوفايي هر چه بيشتر اين شهرك  و به تبع آن منطقه باشيم.

برچسب ها: شهرک صنعتی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: