دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 29 2024
کد خبر: ۱۱۲۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۲
مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر:
عجب شیر پرس - مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر گفت: دولت سیزدهم در بخش‌ها و عرصه‌های مختلف، خدمات متنوعی به مردم بویژه اقشار کمتر برخوردار ارائه کرده که باید اطلاع رسانی واقعیت‌ها به مردم با کیفیت مطلوبی انجام شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سعید حیدری روز یکشنبه در نشست با روابط عمومی‌های استان بوشهر با تاکید بر لزوم تبیین دقیق دستاوردهای نظام اسلامی اظهار کرد: بهبود وضعیت معیشتی مردم از برنامه‌های مهم دولت است که با وجود اینکه دولت با خزانه خالی، کشور را تحویل گرفت و همچنین تداوم و تشدید تحریم‌ها، اقدامات مناسبی در این راستا انجام شده است.

وی افزود: اگر روابط عمومی‌ها قوی باشند و عملکرد مناسبی داشته باشند، قطعا اقدامات دولت نمود بیشتری پیدا می‌کند و البته اگر روابط عمومی‌ها ضعیف و منفعل باشند، دستگاه مربوطه نیز ضعیف‌تر می‌شود.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر تصریح کرد:رسانه ها، روابط عمومی‌های فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی همانگونه که در ایام هفته دولت نسبت به بیان عملکرد دولت پرداختند، در دهه فجر نیز در اطلاع‌رسانی و شفاف‌سازی اهتمام ورزند.

وی از حضور فرمانداران و مدیران اجرایی استان در ۸۰ برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی خبر داد و گفت: با برنامه‌ریزی و هماهنگی صورت گرفته، فرمانداران در ۳۰ برنامه زنده رادیویی و تلویزیونی از جمله در شبکه سوم سیما حضور پیدا می‌کنند و مدیران اجرایی استان نیز در ۵۰ برنامه حضور می‌یابند.

مدیرکل دفتر امور سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری بوشهر اضافه کرد: این برنامه‌ها به منظور ارائه عملکرد دولت و نظام اسلامی در بخش‌های مختلف است و این روند باید تداوم یابد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: