جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۱۰۰۹
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۱ - ۰۹:۵۲
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر پرس - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی گفت: دولت سیزدهم با شعار دولت مردمی و ایران قوی به میدان وارد شده و لازمه تحقق این شعار تقویت سرمایه های اجتماعی در کشور است.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، تراب محمدی در سومین مرحله کارگاه آموزشی توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد با موضوع قوانین و مقررات مالیاتی، افزود: وظیفه مسئولان، سیاست گذاری، برنامه‌ریزی و نظارت است و همه مدیران باید انجام امور را به مردم و نمایندگان آنها در تشکل‌های مردمی واگذار کنند.

وی با بیان اینکه سمن‌ها باید به صورت تخصصی فعالیت کنند، گفت: اعتماد عمومی و وفاق اجتماعی زمانی در جامعه گسترش خواهد یافت که مردم سطح اطلاعات و آگاهی خود را افزایش دهند و در این زمینه سازمان‌های مردم نهاد نقش اصلی را برعهده دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان شرقی با بیان برخی از مشکلات سمن ها در زمینه امور مالیاتی، گفت: تمامی سازمان‌های مردم نهاد از مالیات معاف هستند به شرط آنکه اظهارنامه مالیاتی را تنظیم و به تکالیف قانونی خود عمل کنند.

محمدی تصریح کرد: دولت سیزدهم به دنبال کارآمدی سمن ها و افزایش کیفیت و توانمندی های آنهاست و تنها صدور مجوز و افزایش کمی تشکل ها نمی تواند گره ای از مشکلات را باز کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: