شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: ۱۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه:
عجب شیر ما - مدیرعامل انجمن حمایت از زندانی‌های مراغه گفت: در سال جاری، ۳۴ زندانی جرائم مالی از سوی این انجمن از زندان آزادشده است که پنج تن از این افراد در دهه فجر به آغوش خانواده‌های خود بازگشته‌اند.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، سید علاءالدین نقیبی با اشاره به  آزادی 34 زندانی جرائم غیر عمد در مراغه، اظهارداشت: این زندانی‌های مالی از اهالی شهرهای مراغه و عجب‌شیر بودند که با صرف یک میلیارد و چهارصد میلیون ریال، از محل کمک‌های خیرهای این شهرستان آزاد شدند.

وی افزود: هم‌اکنون نیز این انجمن در حال پیگیری آزادی شش زندانی جرائم غیر عمد و یک محوم به قصاص بوده که انتظار می‌رود این تعداد نیز تا آغاز نوروز به آغوش خانواده‌های خود بازگردند.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانی‌های مراغه، بابیان اینکه این میزان اعتبار حدود 60 تا 80 درصد از جرائم این زندانی‌ها را شامل می‌شود، یادآور شد: بقیه جرائم آنان نیز به وساطت دادستانی و رییس هیئت مدیره و برخی از خیرها از سوی شاکی‌ها بخشیده شد.

وی تصریح کرد: این انجمن در ماه گذشته اعطای 800 میلیون ریال کمک نقدی و غیر نقدی به خانواده‌های تحت پوشش را در دستور کار خود قرار داده که تاکنون، 450 میلیون ریال شامل 350 سبد غذایی، لباس ویژه بانوان و کودکان را به این خانواده‌ها اعطا کرده است.

نقیبی با بیان اینکه سبد غذایی شامل 9 قلم از کالاهای اساسی است گفت: هم‌اکنون نیز بن کارت‌های نقدی یک‌میلیون ریالی در بین 350 خانواده تحت پوشش در حال توزیع است.

هم‌اکنون بیش از 400 خانواده زندانیان شهرستان‌های مراغه و عجب‌شیر همچنین تعدادی از افراد سایر شهرهای ایران که در زندان مراغه بسر می‌برند از کمک‌ها و مساعدت‌های انجمن حمایت از زندانیان مراغه بهره مند می‌شوند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: