يکشنبه ۰۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 28 2024
کد خبر: ۱۰۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۳
عجب شیر پرس - معاون توسعه ورزش حرفه‌ای و قهرمانی وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه تا پایان سال، انتخابات فدراسیون‌هایی که به شرایط لازم رسیده‌، برگزار می‌شود، گفت: در مورد فدراسیون‌های دیگر هم در تلاش هستیم تا به‌دور سرپرستی هم نرسد و قبل از اتمام دوره، انتخابات برگزار شود.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، سیدمحمد پولادگر روز سه‌شنبه در حاشیه مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک، درباره علت انصراف از کاندیداتوری ریاست کمیته ملی پارالمپیک توضیح داد: از اول هم سردار غفور کارگری به دلیل قدمت، کسوت و سابقه‌ای که در پارالمپیک و فدراسیون جانبازان دارد در اولویت بود و شرط من این بود که اگر سردار نیاید من پیشقدم خواهم شد.

وی افزود: دوره‌های قبل سردار کارگری کاندیدا نبود و این دوره شرایط را برای حضور مهیا دید و نامزد شد. من هم سردار را ارجح‌تر از خود می‌دانم.

پولادگر درباره انتخاب خود به‌عنوان نایب‌رئیس کمیته ملی پارالمپیک و همسانی این سمت با مشغله کاری او در وزارت ورزش و جوانان، توضیح داد: پست نایب‌ رئیسی با توجه‌ به اینکه وظایفش در غیاب رئیس کمیته است، چندان مشغله‌زا نیست و پستی است که می‌توانم در صورت مهیاشدن شرایط انجام دهم؛ اما به‌ طور قطع کار در کمیته پارالمپیک و معلولان و جانبازان کار سختی است؛ زیرا آدم‌های بزرگ با روح عظیم در این کمیته حضور دارند.

وی همچنین درباره مشکلات ایجاد شده در مسیر انتخاب رؤسای فدراسیون‌ها هم خاطرنشان کرد: وزارت ورزش تلاش می‌کند تا پایان سال، انتخابات فدراسیون‌هایی که به شرایط لازم رسیده‌اند را برگزار کند. چه‌بسا در مورد فدراسیون‌های دیگر هم در تلاش هستیم تا به‌دور سرپرستی هم نرسد و قبل از اتمام دوره، انتخابات آنان برگزار شود.

پولادگر درباره مشکلات ایجاد شده در انتخابات فدراسیون‌های سوارکاری و اسکواش هم تصریح کرد: مشکلات انتخابات فدراسیون‌ها اصلاً شبیه به هم نیست و هرکدام ماجراها و موضوعات خود را دارد. در مورد اسکواش همه چیز مهیای برگزاری بود و آنجا هم اعلام کردم که نهادهای نظارتی ۲ نامزد را مورد تأیید قرار داد و مجوز حضور داده‌اند؛ اما تصمیم اعضای مجمع بود که آن را از رسمیت انداخت. طبق اساسنامه ۱۵ روز دیگر مجمع اسکواش برگزار می‌شود.

وی افزود: در مورد سوارکاری هم از ابتدا برخی دوستان اجازه ندادند روال عادی خود را طی کند. انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری هم به‌زودی از سوی هیئت‌رئیسه اعلام خواهد شد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: