جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۰۸۷
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
عجب شیر ما - کاپیتان سابق تیم تراکتورسازی تبریز گفت: تیم تراکتورسازی با پیروزی رفت و برگشت برابر الجزیره امارات نشان داد که حتی می‌تواند مدعی قهرمانی باشگاه‌های آسیا باشد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، علی ابراهیمیان اظهار داشت: تیم تراکتورسازی تبریز با ارائه بازی برتر موفق شد در هر دو بازی برابر الجزیره امارات به برتری رسیده و با شش امتیاز در صدر جدول قرار گیرد.

وی گفت: الجزیره تیم دست و پا بسته‌ای نبوده و در بازی‌های اخیر خود به پیروزی رسیده و میانگین بیش از دو گل زده در هر بازی را در دست داشت، اما عملا مقهور بازیکنان تیم تراکتورسازی شده و در 180 دقیقه حتی برای یک بار هم موفق به گلزنی برابر تراکتورسازی نشد.

ابراهیمیان تاکید کرد: در کنار بازی خوب بازیکنان تراکتورسازی، باید به اتخاذ تاکتیک مناسب امیر قلعه‌نویی برابر این تیم عربی اشاره کرد و قلعه‌نویی که تجربه حضور در آسیا با تیم ملی ایران و استقلال را داشت، در این دو دیدار به خوبی تیم خود را هدایت کرده و هر شش امتیاز بازی را برای تراکتورسازی کسب کرد.

کاپیتان سابق تراکتورسازی تبریز گفت: پرونده بازی الجزیره برای تراکتورسازی بسته شد و این تیم باید از امروز برای حضور مقابل پاختاکور برنامه‌ریزی کند و باید گفت تیم‌های آسیای میانه از قدرت بدنی بالایی برخوردار بوده و بازیکنان این تیم‌ها از فیزیک بالایی برخوردار هستند.

وی در مورد فشردگی بازی‌های تراکتورسازی در لیگ برتر و باشگاه‌های آسیا گفت: باشگاه‌های آسیایی باید به این روند فشردگی مسابقات عادت کنند و عملا می‌بینیم در اروپا  گاها تیم‌ها حتی سه بازی در هفته هم برگزار می‌کنند و در فوتبال حرفه‌ای امروزی بعضی اوقات در فاصله بازی‌ها فقط  می‌توان ریکاوری کرده و فرصت کار تاکتیکی فراهم نمی‌شود.

علی ابراهیمیان گفت: تراکتورسازی راه موفقیت را به خوبی در چند بازی اخیر پیدا کرده‌است و در حال اوج گرفتن بوده و می‌تواند در تهران برابر پرسپولیس به چهارمین برد متوالی خود دست یابد و این تیم از لحاظ شرایط روحی کاملا در وضعیت برتری قرار دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: