جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۰۶۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
عجب شیر ما - تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز این بار در ابوظبی، به مصاف الجزیره می‌رود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایسنا، هفته دوم از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا، برگزار می‌شود و شاگردان امیر قلعه‌نویی از ساعت 20 امروز (چهارشنبه) به مصاف الجزیره می‌روند.

 

تراکتورسازان که شروع طوفانی در رقابت‌های این فصل آسیایی داشتند و هفته گذشته توانستند همین تیم الجزیره را با چهار گل در ورزشگاه یادگار امام (ره) بدرقه کنند، به دنبال کسب نتیجه‌ای مطلوب در خانه حریف هستند.

 

الجزیره امارات، پیش از باخت چهار بر صفر مقابل تراکتورسازی، چهار بازی قبلی خود را با پیروزی مقابل حریفان پشت سر گذاشته بود و به نظر می‌رسد به دنبال انتقام‌جویی از حریف سرخپوش خود هستند.

 

البته تراکتورسازان نیز در طول سه فصل قبلی حضور خود در لیگ قهرمانان آسیا، تا کنون بردی در خارج از خانه کسب نکرده‌اند و تساوی سه بر سه مقابل الجیش قطر در سال 2013، همه بازی‌های خارج از خانه خود را با شکست پشت سر گذاشته‌اند و به نوعی در تکاپوی طلسم شکنی هستند.

 

تیم فوتبال الجزیره امارات با هدایت هنک تن کاته هلندی، هم اکنون با 25 امتیاز در رده هشتم لیگ داخلی امارات قرار دارد و تراکتورسازی نیز با 30 امتیاز از 21 بازی، در رده هفتم لیگ برتر ایران است.

 

گفتنی است؛ بازی بین دو تیم در ورزشگاه بن زاید ابوظبی آغاز می‌شود و کسب یک نتیجه مساوی در خارج از خانه، به احتمال زیاد تراکتورسازان را در صدر جدول گروه C نگه می‌دارد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: