جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۱
تراکتورسازی در حسرت پیروزی خارج از خانه
عجب شیر ما - تیم تراکتورسازی تبریز هنوز بردی را در بازی‌های آسیایی خود در خارج از تبریز ثبت نکرده است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برای چهارمین بار حضور در باشگاه‌های آسیا را تجربه می‌کند و در نخستین بازی خود در دور جدید با چهار گل الجزیره امارات را شکست داده است.

این تیم در سه دوره گذشته 9 بازی خارج از تبریز برگزار کرده بود که دو تساوی و هفت شکست حاصل تلاش تراکتورسازی در این بازی‌ها بوده است.

تراکتورسازی در فصل 2013 در سه بازی خانگی خارج از تبریز برابر تیم‌های الشباب عربستان و الجزیره امارات مغلوب شده و تنها برابر لخویا در قطر به تساوی سه بر سه دست یافت؛ گل سوم تراکتورسازی در این بازی در دقیقه 92 به دست آمد.

در فصل 2014 تراکتورسازی در عربستان برابر الاتحاد و در امارات برابر العین مغلوب شده و تنها در قطر با لخویا به تساوی بدون گل رسید.

تراکتورسازی در فصل 2015 هر سه بازی خارج از تبریز خود را واگذار کرده و برابر تیم‌های الاهلی امارات، الاهلی عربستان و نسف قارشی ازبکستان مغلوب شده است.

هم‌اکنون تراکتورسازی در حالی به مصاف تیم الجزیره در دهمین بازی خارج از خانه خود می‌رود که چند روز پیش برابر همین تیم به برتری با چهار گل دست یافته است و از لحاظ روحی کاملاً بر حریف خود برتری دارد و می‌تواند نخستین پیروزی خود را در خارج از تبریز جشن بگیرد.

تیم‌های تراکتورسازی تبریز با الجزیره امارات روز چهارشنبه 12 اسفندماه در امارات به مصاف هم می‌روند؛ در پایان دور اول تیم تراکتورسازی تبریز با سه امتیاز به تنهایی در صدر جدول گروه c قرار گرفته است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: