جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۰۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۳
بهترین نتیجه تراکتورسازی در آسیا
عجب شیر ما - تیم تراکتورسازی تبریز برابر تیم الجزیره امارات به برتری 4 بر صفر دست یافت.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، در روز نخست لیگ قهرمانان باشگاه های آسیا تیم تراکتورسازی در تبریز میزبان تیم الجزیره امارات بود که در پایان این بازی با برتری 4 بر صفر تیم تراکتورسازی به اتمام رسید.

شاگردان امیر قلعه نویی خیلی زود و در دقیقه 5 توسط بختیار رحمانی به گل دست یافتند.ارسال عالی ایران پوریان به فرزاد حاتمی و پاس وی به بختیار سبب شد که بازیکن تیم تراکتورسازی با ضربه دقیق گل اول تیمش را به ثمر رساند.

در دقیقه 12 تیم تراکتورسازی از نقطه کرنر به گل دست یافت. این ضربه را سروش رفیعی زده و شجاع خلیل زاده گل دوم تیم میزبان را می زند.

در حالی که نیمه اول این بازی دو بر صفر به سود تیم میزبان به اتمام رسیده بود، در دقیقه 52 مهدی شریفی گل سوم تیم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

 ضربه سر خالد شفیعی را مدافع تیم اماراتی از روی خط دروازه خارج کرده و در فعل و انفعالات روی دروازه تیم الجزیره مهدی شریفی موفق شد توپ را وارد دروازه تیم مهمان کند.

در دقیقه 60 اشتباه جمعه مدافع تیم الجزیره توپ ربایی عالی بختیار رحمانی، این بازیکن را با دروازه‌بان تیم مهمان تک به تک کرد و با یک ضربه دقیق گل چهارم تیم تراکتورسازی را به ثمر رساند.

پیش از این گل جونز یک گل برای تیم الجزیره به ثمر رسانده بود که آفساید اعلام شده و مهدی شریفی نیز با یک شوت سنگین توپ را از دروازه‌بان تیم الجزیره عبور داده‌بود، اما مدافعان تیم امارات در این صحنه مانع خوردن گلی دیگر شده‌بودند.

در دقیقه 88 مهدی شریفی با دروازه‌بان تیم الجزیره تک به تک شد که ضربه وی از بالای دروازه تیم مهمان به بیرون رفت.

بدین ترتیب تیم تراکتورسازی تبریز برابر الجزیره امارات با 4 گل به سود خود خاتمه داده و در صدر جدول روز اول این رقابت ها قرار گرفت.

بازی تیم های تراکتورسازی تبریز با الجزیره امارات در حضور 13 هزار تماشاگر به قضاوت تیم سنگاپوری در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار شد.

سالم راشد، مسلم فائز و لافیتا از الجزیره امارات و محمدایرانپوریان و فرزاد حاتمی از تیم تراکتورسازی بازیکنان اخطاری این بازی بودند.

تیم تراکتورسازی تبریز با ترکیب محمدرضا اخباری، شجاع خلیل زاده، خالد شفیعی، سعید آقایی، محمدایرانپوریان، سینا عشوری، مهدی کیانی ، اگوستو سزار(از دقیقه 46مهدی شریفی)(دقیقه 90نانگ)، بختیار رحمانی(از دقیقه 83 ایوب کلانتری)، سروش رفیعی و فرزاد حاتمی به برتری پر گل دست یافت.

با تساوی دو بر دو تیم‌های الهلال عربستان با پاختکور ازبکستان، تیم تراکتورسازی تبریز با 4 گل در صدر جدول روز نخست قرارگرفت.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: