جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: ۱۰۱۰
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۴
سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی:
عجب شیر ما - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز با تاکید بر اینکه بعداز پیروزی تیمش برابر سپاهان وضعیت روحی و روانی بازیکنانش بهتر شده، گفت: تراکتور به شرایط ایده آل بازگشته است.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، امیر قلعه نویی در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتورسازی و الاجزیره با تاکید بر اینکه الجزیره تیمی خوب است، افزود: آنها بازیکنان باتکتیک و خوبی دارند و کار ما را برای بازی فردا سخت می کنند.

وی سپس با تاکید بر اینکه دو بازی الجزیره را آنالیز کرده‌ ایم، ادامه داد: نباید اشتباهاتی که در لیگ انجام دادیم را تکرار کنیم.

قلعه نویی همچنین با اشاره به اینکه امیدواریم که میزبان خوبی برای تیم اماراتی باشیم، ابراز داشت: باید نشان دهیم که ایران، آذربایجان و شهر تبریز مردم مهمان نوازی دارند و نماد فرهنگ هستند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با بیان اینکه الجزیره چهار بازیکن بزرگ و خط میانی قوی‌ دارد، افزود: آنها همچنین در کارهای تهاجمی خوب عمل می ‌کند و ما باید ارتباط بین خطوط هافبک و خط حمله و مهاجم های حریف را قطع کنیم.

قلعه نویی با بیان اینکه باید حتما  نتیجه خوبی بگیریم، گفت: امیدوارم با تمام شرایط موجود بتوانیم هر سه امتیاز بازی را بگیریم و از شرایط میزبانی خودمان استفاده کنیم.

قلعه نویی همچنین با اشاره به اینکه تیمش مصدوم و محروم برای بازی فردا ندارد، گفت: در بازی‌ های قبلی بدشانسی گریبان گیر تیمم شد و مشکلات باعث شد نتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

وی سپس با بیان اینکه امیدوارم بتوانیم فردا پیروز میدان باشیم، گفت: تراکتور مال هواداران و مردم است و من اینجا مهمان هستم و امیدوارم تماشاگران پرشور تراکتورسازی به ورزشگاه بیایند و به نتیجه‌ گیری تیم کمک کنند.

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی با تاکید بر اینکه قرعه تیم تبریزی در لیگ قهرمانان آسیا خوب است، افزود: در اولین بازی خود در خانه میزبان هستیم و این موضوع برای ما یک حسن محسوب می‌ شود.

قلعه نویی ادامه داد: گروه ما سخت است ولی اگر تیم آرامش داشته باشد می توانیم نتایج خوبی را کسب کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: