يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۹۹۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۳:۱۴
عجب شیر پرس - برنامه ها و رویکرد اصلی دولت سیزدهم حمایت از صنایع، احیای آن ها، پشتیبانی از برند سازی در این فرایند و دانش بنیان کردن آن ها می باشد.
به گزارش خبرنگار عجب شیر پرس، فرماندار آذرشهر ضمن بازدید از نمایشگاه بین المللی لوازم خانگی استان آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه هدف دولت حمایت از صنایع و برندسازی کالاهای ایرانی می باشد، گفت: امروزه ما شاهد شرکت کنندگان از واحد های مختلف تولیدی هستیم که نشانگر حمایت واقعی فعالان اقتصادی استان از کالای داخلی می باشد. از شهرستان آذرشهر هم حضور تعدادی از تولیدکنندگان برتر این خطه را در این نمایشگاه شاهد بودیم که نمایانگر قدرت و توانمندی شان در عرصه تولید داخلی می باشد.
محمودیان با اشاره به نقش نمایشگاه در شناساندن توانایی های واحد های تولید و معرفی کردن شان، افزود: برگزاری چنین نمایشگاه هایی می تواند در زمینه بازاریابی، توزیع کالاهای اساسی و شناساندن آن به جامعه مصرف داخلی و خارجی نقش بسزایی را ایفا نماید مخصوصا برگزاری در ابعادی گسترده تر و متنوع تر خواهد توانست در مسیر ایجاد رشد و توسعه تحول شگرفی را در منطقه خلق نماید.
وی هم چنین با بیان اینکه مسئله تولید و افزایش آن تاثیر مستقیمی بر میزان اشتغال زایی دارد، خاطر نشان کرد: به عنوان مثال در شهرک شهید سلیمی با راه اندازی واحدهای مهارت آموزی تعداد کثیری از نیروی انسانی را جهت به کارگیری در واحدهای مختلف تولیدی  شاهد خواهیم بود و این نشانگر تاثیرگذاری میزان تولید در بالا رفتن آمار اشتغال منطقه می باشد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: