شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۹۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶
عجب شیر پرس - نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی از تلاش برای فروش خرما با قیمت مورد پسند نخلداران خبر داد و گفت: روز ۲۹ مردادماه میز صادرات خرما در تهران برگزار خواهد شد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، دکتر ابراهیم رضایی در بیست‌وششمین گزارش ماهانه خود اظهار داشت: خرما یکی از مهمترین موضوعات و دغدغه های مردم در شهرستان دشتستان است.

او با اشاره به اینکه بر اثر بارندگی خسارت‌هایی به نخلداران وارد شده است می‌گوید: این هفته نشستی را با وزیر جهاد کشاورزی داشتیم و قول دادند که در جلسه هیئت دولت این موضوع مطرح و از حق کشاورزان و نخل‌داران دفاع کنند. با اعضای هیئت دولت برای دفاع از این حق کشاورزان هم مذاکراتی را داشته‌ایم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اعلام کرد که امیدواریم خسارت‌هایی که بر اثر سیل و بارندگی به کشاورزان وارد شده جبران شود. پرداخت خسارت‌ها از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است چون معیشت مردم به این موضوع وابسته است.

او بیان کرد که قیمت خرما از دغدغه های اصلی مردم است که سیزدهم مردادماه نشست میز ملی خرما را در دشتستان برگزار کردیم که در سطح خوبی برگزار شد و همه افرادی که در قیمت خرما موثر بودند در دشتستان حضور یافتند و دور یک میز برای این موضوع برنامه‌ریزی شد تا شاهد اتفاقات تلخ سال های قبل نباشیم.

دکتر رضایی تاکید کرد که در تهران نیز نشست‌های خوبی را در این زمینه داشته‌ایم و مستمر پیگیر هستیم که امسال کشاورزان خرما را با قیمت مطلوب بفروشند.

او با اشاره به اینکه روز شنبه هفته آینده میز صادرات خرما در تهران برگزار خواهد شد ادامه داد که با همکاری سازمان توسعه تجارت شاهد اتفاقات خوبی در این زمینه خواهیم بود. مسائل با حضور مدیران مربوطه و صادرکنندگان بزرگ کشور بررسی و برنامه‌ریزی می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: