جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۶
فرماندار تبریز:
عجب شیر ما - فرماندار تبریز در آستانه تبلیغاتی انتخاباتی مجلس دهم گفت: طرح مباحث اختلاف برانگیز و تفرقه آمیز قومیتی و تضعیف ارکان نظام جمهوری اسلامی خط قرمز ما برای تبلیغات انتخاباتی مجلس است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، رحیم شهرتی فر' در همایش رای اولی ها در شهر خسروشهر از توابع تبریز افزود: مشکلات اقتصادی، نرخ 25 درصدی بیکاری جوانان تحصیل کرده، اعتیاد و بدنبال آنها طلاق از مشکلاتی از این قبیل است و دولت با روش های قانونی بدنبال حل این مشکلات است.
وی ضمن دعوت از داوطلبان مجلس دهم برای رعایت قوانین تبلیغاتی افزود: این مشکلات حاصل سو مدیریت سال های قبل است و برای حل این نوع مشکلات تشکیل مجلسی کارآمد و فعال تاثیر به سزایی دارد.
وی گفت: نیروی جوان، سرمایه و فرصتی برای توسعه و پیشرفت جامعه است و توسعه یافتگی بدون روش های صحیح عقلانی و علمی امکان پذیر نیست.
وی افزود: در دوره فعلی که دوره مدیریت عقلانی و تدبیر وامید است، نیازمند آرامش، امنیت، همکاری و همفکری هستیم و در سایه ثبات سیاسی و امنیت کامل کشور برگزاری انتخاباتی پرشور با مشارکت حداکثری مردم به قوام و دوام نظام کمک می کند.
وی اظهار کرد: دانش آموزان رای اولی که وارد عرصه فعالیت های رسمی سیاسی کشور می شوند، باید مشارکت آگاهانه داشته باشد چون نتیجه رای تک تک مردم در تشکیل مجلسی کارآمد با حضور نمایندگان متعهد و متخصص موثر است.
وی گفت: شرکت در انتخابات یک حق قانونی، ملی و شرعی است و مراجعه به آراء مردم از شاخص های نظام مردم سالاری دینی است.
وی افزود: سهل انگاری در حضور در پای صندوق های رای جفا به ملت ایران و خون شهیدان است و نباید اجازه دهیم کاهش مشارکت مردم در انتخابات باعث شادی دشمنان شود.
رئیس ستاد انتخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو از رای اولی ها خواست تا در انتخابات کمال دقت را داشته باشند و نمایندگانی در خور شان ملت ایران به مجلس بفرستند.
وی افزود: منتخبان مردم باید 4 سال صادقانه، عالمانه و منطقی در خدمت مردم ایران باشند.
وی خطاب به حاضران گفت: برای شناخت نمایندگان اصلح می توانید به ستادهای تبلیغاتی، افراد مطلع، زندگی نامه ها، پیشینه علمی و سوابق داوطلبان رجوع کنید و با مطالعه و بررسی دقیق تری رای بدهید.
وی اظهار کرد: با انتخاب دولت تدبیر وامید در سال 1392 مسئله اقدام و بررسی عقلانی و حرکت در مسیر توسعه به عنوان اولویت مهم مطرح و امید به رفع چالش های اقتصادی زنده شد.
خُسروشهر با حدود 15 هزار نفر جمعیت یکی از شهرهای آذربایجان شرقی است که در بخش خسروشهر شهرستان تبریز واقع شده و مرکز این بخش است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: