يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۸۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷
علیلو :
عجب شیر ما - عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تولید ماشین آلات چرم در ایران با مشارکت ایتالیا افزایش کیفیت و صادرات این محصول را به همراه دارد، گفت: ایران در بخش چرم تولیدات خوب و با کیفیتی دارد، اما در عرضه به دلیل کمبود تبلیغات و برندسازی نامناسب با مشکلات متعددی مواجه است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از خانه ملت، علی علیلو  با اشاره به توافق با ایتالیا برای تولید ماشین آلات چرم در ایران گفت:ما باید از هر کشوری که تکنولوژی و فناوری های برتر و نوین دارد، دانش تولید آن را کسب کنیم و به تولید بومی این تکنولوژی ها در داخل دست پیدا کنیم
استراتژی اصلی اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است
نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه استراتژی اصلی اقتصاد کشور، اقتصاد مقاومتی است، افزود:البته این نباید کشور را از ابتکارات نخبگان دانشگاهی و مراکز پژوهشی بی نیاز کند و سبب غفلت از علم جوانان و نیروها و پتانسیل های داخلی شود.
علیلو ادامه داد: انتقال فناوری های ایتالیایی ها باید به همراه سرمایه گذاری و کار مشترک باشد.
ضرورت برندسازی چرم ایرانی
وی با بیان اینکه بسیاری از سرمایه گذاران در زمان تحریم ماشین آلات را با چند برابر قیمت واقعی خریداری می کردند، اظهار داشت:اگر این دستگاه ها در داخل کشور ساخته شود، قیمت تمام شده چرم ایرانی کاهش پیدا کرده و زمینه ساز افزایش صادرات آن می شود.
علیلو با اشاره به ضرورت برندسازی چرم ایرانی افزود: برندسازی به ملزومات خود نیاز دارد که متاسفانه ما در این بعد ضعیف هستیم، ما در بخش چرم تولیدات خوب و با کیفیتی داریم؛اما در عرضه به دلیل کمبود تبلیغات و برندسازی نامناسب مشکلات متعددی داریم.
عضوکمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی بیان اینکه دستگاه خوب، کیفیت مناسب و در نهایت برند معتبر به همراه دارد، ادامه داد: دولت و بخش خصوصی باید با تبلیغات و برندسازی مناسب بازارهای جهانی چرم را که زیرساخت های مناسبی در آن وجود دارد، به دست گیرند
کنیم و به تولید بومی این تکنولوژی ها در داخل دست پیدا کنیم.
برچسب ها: علی علیلو ، برند سازی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: