جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۸۲۸
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۵
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی خبر داد
عجب شیر ما - رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، از بهره‌برداری پروژه زیربنایی و تولیدی در بخش کشاورزی استان در ایام ا... مبارک دهه فجر انقلاب اسلامی سال ۱۳۹۴ خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، کریم مهری در حاشیه جلسه شورای هماهنگی جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، با اشاره به بهره‌برداری از 30 پروژه زیربنایی و تولیدی بخش کشاورزی آذربایجان شرقی در دهه فجر، اظهار داشت: برای به بهره‌برداری این پروژه‌ها، مبلغ 230 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی 100 درصد در آذربایجان شرقی هزینه شده است.

وی با بیان اینکه از 30 پروژه آماده بهره‌برداری 5 طرح مربوط به دام و طیور و معاونت بهبود تولیدات دامی می‌باشد، افزود: این تعداد پروژه به ظرفیت تولید 68 هزار قطعه مرغ گوشتی، 30 هزار قطعه مرغ تخم‌گذار، پرورش ماهی با تولید 20 تن در سال و پرواربندی گوساله صنعتی 100 رأس اختصاص دارد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه در ایام‌الله دهه فجر امسال 3 پروژه در حوزه صنایع کشاورزی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند، ادامه داد: این پروژه‌ها و طرح‌ها نیز شامل افزایش راه‌اندازی سردخانه امیر به ظرفیت 5 هزار تن، میوه‌جات پویان صنعت خسروشهر 1600 تن و شرکت نگین دنیای طعم به ظرفیت 2500 تن می‌باشد.

وی با اشاره به سیاست سازمان در سرعت بخشی به روند توسعه کیفی بخش‌های مختلف کشاورزی در آذربایجان شرقی اضافه کرد: با توجه به پتانسیل‌های موجود در استان در تولید کمی و کیفی محصول در تمامی زیر بخش‌های کشاورزی، سازمان با هدایت اعتبارات دولتی و تسهیلات بانکی به بخش‌های زیر بنایی و سرمایه‌ای، در نظر دارد علاوه بر تعامل بهتر و بیشتر با بهره‌برداران در ایجاد اشتغال مولد و هدایت زیر بخش‌ها به‌سوی توسعه پایدار با مدیریت بهینه و استفاده صحیح از امکانات تولید، دسترسی به توسعه پایدار در مدت‌زمان تعریف‌شده را میسر سازد.

مهری، دهه فجر انقلاب اسلامی را جاودانه‌ترین برگ زرین دفتر پرافتخار انقلاب شکوهمند ایران اسلامی ذکر کرد و خاطرنشان ساخت: جهاد، به‌عنوان ثمره این انقلاب، از بدو تشکیل به‌فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی، تابه‌حال، تمامی تلاش خویش را برای عمران و آبادی مناطق روستایی و عشایری مصروف داشته و اینک در قالب مأموریت جدید درصدد است با استفاده از توان علمی و تخصصی جوانان این مرزوبوم اسلامی، با حرکتی بنیادین توسعه بخش کشاورزی را با تأمین امنیت غذایی برای مردم شریف و انقلابی ایران اسلامی به ارمغان آورد

وی افزود: در این راه، با پیروی از رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری، بار دیگر توان و ایمان ایران اسلامی را به‌تمامی دشمنان آن، باقدرت و توانمندی در سنگر تولید نشان دهد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی، با بیان اینکه امسال سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی است که باید بیش‌ازپیش در جهت گرامیداشت این ایام مبارک تلاش کنیم، افزود: همه در این زمینه رسالت سنگینی بر دوش داریم و باید ارزش‌های انقلاب را که بهای ارزشمندی چون خون پاک مردم میهن بدان هدیه شده به نسل جوان انقلاب بازگو کنیم.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: