يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۷۵۴۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۰
عجب شیر پرس _ معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان شمالی از تشدید نظارت بر ورودی و خروجی‌های استان خبر داد و گفت: ورودی و خروجی‌های خراسان شمالی برای خوروهای غیربومی از ظهر امروز بسته می‌شود و نظارت بر تردد خودروها در جاده‌های استان شدت می‌گیرد.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خبرگزاری فارس، سرهنگ سجاد نامور اظهار کرد: با توجه به شیوع کرونا و قرمز شدن رنگ کرونایی استان، محدودیت ترافیکی در جاده‌های استان شدت گرفته و از ساعت ۱۲ امروز ورودی و خروجی‌های استان بسته شده و مجوزهای تردد که پیش از این داده شده، لغو می‌شود.

وی افزود: این محدودیت از ساعت ۲۴ مرداد تا پنج شهریورماه ادامه دارد.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان خراسان شمالی تصریح کرد: خودروها با پلاک غیربومی که در استان حضور دارند از امروز تا ۴۸ فرصت دارند که استان را ترک کنند و پس از این مهلت در صورت تردد در سطح شهر و جاده‌های استان جریمه می شوند.

وی خاطرنشان کرد: در مدت ۲ هفته اجرای این طرح، پلیس در ۶ نقطه از ورودی و خروجی محورهای استان مستقر است و در هر نقطه در هر نوبت کاری، ۳۰ نفر پلیس حضور یافته و تردد خودروها را رصد می‌کنند.

سرهنگ نامور گفت: در مجموع ۱۸۰ نفر نیروی پلیس در این طرح مشارکت دارند.

وی با اشاره به تشدید نظارت‌ها بر رعایت پروتکل های بهداشتی در بازار گفت: طرح ممنوعیت فعالیت برای بازار از ساعت ۱۲ آغاز می‌شود و با توجه به وضعیت قرمز استان، تمام گروه‌های شغلی جز گروه یک باید تعطیل باشند.

این مقام انتظامی اظهار کرد: گروه‌های متشکل از فرمانداری ها، سازمان صنعت، معدن و تجارت، بهداشت و پلیس بر نحوه رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بازار نظارت دارند و با اصناف متخلف برخورد می شود.

وی با بیان اینکه این ممنوعیت و محدودیت فعالیت برای بازار هم تا ۲ هفته تداوم دارد گفت: با اصناف بی‌توجه به محدودیت‌های کرونایی برخورد می‌شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: