دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۷۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۱
عجب شیر پرس _ استاندار خراسان شمالی گفت: نقش دولت یازدهم و دوازدهم در برقراری امنیت کشور با همکاری سایر قوا و نهادها بسیار مطلوب بود و مشکلی در این زمینه وجود نداشت.
به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، محمدعلی شجاعی در حاشیه نشست شورای اداری خراسان شمالی  اظهار داشت: قوه مجریه، قوه مقننه (مجلس شورای اسلامی و شورای نگهبان)، قوه قضائیه، نیروهای مسلح و سایر نهادها هر کدام سهم به سزایی در ایجاد امنیت و آرامش جامعه دارند که دولت تدبیر و امید در هشت سال سهم خود را در برقراری امنیت به خوبی ایفا کرد.

وی افزود: هر دولت حلقه زنجیره یک نظام سیاسی است و ضروری است که دولت های گذشته، کنونی و آینده در اتصال این حلقه اهتمام کنند، زیرا خلل در اتصال دولت ها به یکدیگر، منجر به هدر رفتن تلاش‌ها و منقطع شدن خدمات به مردم می شود.

شجاعی با بیان اینکه همه باید کمک کنیم تا انتقال قدرت به دولت سیزدهم به آرامی انجام شود، افزود: این انتقال قدرت در شان نظام مقدس جمهوری اسلامی انجام شود و در این برهه زمانی فریب توطئه دشمنان و رسانه های معاند را نخوریم.

وی در ادامه به انتقال جنجالی قدرت در آمریکا اشاره کرد و گفت: یورش هواداران ترامپ به ساختمان کنگره در واشنگتن آنقدر بی سابقه و شوک آور بود که مایه شرمساری سران این کشور شد.

نماینده عالی دولت در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: همچنان که ۴۲ سال از عمر پر برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی می گذرد و با هوشیاری مردم انتقال های مسالمت آمیزی رقم زده است این بار هم این روند ادامه خدمت به خوبی شکل خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه سیاست خارجی دولت تدبیر و امید با وجود فراز و نشیب های فراوان توانست امنیت را در کشور برقرار کند، افزود: به طور کلی سیاست خارجی با نگاه حاکمیتی اجرا می شود و سیاست خارجی دولت روحانی هم راستا با منویات مقام معظم رهبری پیش رفت.

وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید در حوزه داخلی نیز با وجود شیوع ویروس کرونا، سیل و زلزله و تحریم های ظالمانه توانست سهم خود را در اداره کشور به خوبی ایفا کند.

مدیران خراسان شمالی قبل از جلسه شورای اداری استان به صورت ویدئو کنفرانسی در جریان نشست رئیس جمهوری با مدیران ارشد دولت تدبیر و امید در آخرین روز کاری دولت دوازدهم قرار گرفتند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: