پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۶۸۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۵۳
میرتاج الدینی در تشریح نشست فراکسیون انقلاب اسلامی:
عجب شیر پرس - نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی، گفت: افرادی که در انتخابات داخلی فراکسیون انقلاب اسلامی حائز اکثریت آراء شوند به عنوان لیست از طرف فراکسیون برای شرکت در انتخابات هیأت رئیسه معرفی می‌شوند.
کاندیداهای انتخابات هیئت رئیسه مجلس از سوی فراکسیون انتقلاب اسلامی معرفی می‌شوند

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از خانه ملت، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی، در تشریح نشست روز (سه‌شنبه، 28 اردیبهشت ماه) فراکسیون انقلاب اسلامی گفت: با توجه به اینکه هفته آینده چهارشنبه 5 خرداد ماه انتخابات هیأت رئیسه مجلس است، فراکسیون انقلاب اسلامی همانند سال گذشته برای انتخابات پیش رو تصمیم داخل فراکسیونی خواهد گرفت.

نماینده مردم تبریز و آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز شیوه‌نامه انتخابات هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی در داخل فراکسیون مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این انتخابات داخلی به صورت الکترونیکی در صحن مجلس انجام شود. بر همین اساس روز سه‌شنبه هیأت رئیسه فراکسیون اسامی داوطلبان شرکت در انتخابات هیأت رئیسه را اخذ کرده تا بعد از ظهر همان روز طی جلسه‌ای انتخابات داخلی برگزار شود.

وی افزود: افرادی که در انتخابات داخلی فراکسیون انقلاب اسلامی حائز اکثریت آراء شوند به عنوان لیست از طرف فراکسیون برای شرکت در انتخابات هیأت رئیسه معرفی می‌شوند.

نایب رئیس فراکسیون انقلاب اسلامی ادامه داد: در جلسه امروز همچنین مسائل مربوط به انتخابات ریاست جمهوری نیز مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد، با توجه به اینکه نمایندگان هر کدام در حوزه انتخابیه خود پایگاه مردمی مناسبی دارند برای جلب مشارکت حداکثری مردم که اولین هدف انتخابات است تلاش کنند و سپس به تبیین شاخص‌ها و ویژگی‌های فرد اصلح مورد نظر مقام معظم رهبری بپردازند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: