جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۶۸۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب‌شیر:
عجب شیر ما - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب‌شیر با اشاره به اینکه این شهرستان فاقد پایگاه انتقال خون است، گفت: در صورت ایجاد پایگاه انتقال خون ثابت، بسیاری از مشکلات اهدای خون در عجب‌شیر برای تأمین نیازهای خونی نیازمندان رفع می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، محسن قادری امروز با اشاره به نهادینه شدن فرهنگ اهدای خون در این شهرستان اظهار داشت: هر زمان که برای اهدای خون فراخوان داده می‌شود، مردم با رغبت در این اقدام خداپسندانه شرکت می‌کنند.

وی گفت: استقبال مردم این شهرستان در اقدامات بشردوستانه به ویژه اهدای خون به نیازمندان به فرآورده‌های خونی خوب بوده و قابل قدردانی است.

قادری با اشاره به ضرورت ایجاد پایگاه ثابت اهدای خون در این شهرستان، گفت: تعداد 140 نفر با مراجعه به محل خون‌گیری آمادگی خود را برای اهدای خون اعلام کردند که از این تعداد 125 نفر با توجه به شرایط خون توانستند اهدا کنند.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان عجب‌شیر ادامه داد: خون اهدایی در عجب‌شیر برای پالایش و تبدیل به انواع پلاکت خونی به مرکز استان ارسال شده و سپس در اختیار واحدهای درمانی قرار می‌گیرد.

وی با اشاره به استقبال روستائیان این شهرستان از این اقدام خیرخواهانه اظهار داشت: اگر محدودیت فنی برای گروه انتقال خون سیار نبود و مدت زمان بیشتری در این شهرستان حضور داشتند، به طور مسلم تعداد بیشتری برای اهدای خون مراجعه می‌کردند.

قادری با اشاره به اینکه این شهرستان فاقد پایگاه انتقال خون است افزود: در صورت ایجاد پایگاه انتقال خون ثابت بسیاری از مشکلات اهدای خون در عجب‌شیر در راستای تامین نیازهای خونی نیازمندان رفع می‌شود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: