سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۶۵۳۸
تاریخ انتشار: ۲۷ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۷
استاندار کردستان:
عجب شیر پرس - مرادنیا تاکیدکرد:با توجە بە وجودشرایط کرونایی شکنندە مردم بە هیچ وجە درسطح شهرها وروستاهای استان کردستان بە دنبال برپایی جشن‌های نوروزی نباشند.
شرایط کرونایی استان کردستان بسیار شکنندە است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بهمن مرادنیا در جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه طبق شنیده‌ها بعضی از روستا‌ها به دنبال برگزاری جشن‌های نوروزی هستند، گفت: ما مخالف شادی مردم نیستیم و در سال‌های ۹۶ و ۹۷ خود مردم را تشویق به برپایی جشن‌های نوروز می‌کردیم، اما به دلیل وجود بیماری کرونا جهش یافته به هیچ وجه برپایی این جشن‌ها به صلاح مردم نیست و تهدیدی علیه سلامت شهروندان به حساب می‌آید.

او افزود: مطمئنا با وجود بیماری کرونا هرگونه تجمعی می‌تواند خسارات جبران ناپذیری به بار بیاورد، بنابراین از مردم استان استدعا دارم حداکثر مراقبت را از خود و خانواده هایشان به عمل بیاورند.

مرادنیا با بیان اینکه در شرایط فعلی وضعیت استان در بیماری کرونا مناسب است، اما این وضعیت بسیار شکننده است و با کوچکترین غفلت وضعیت تغییر خواهد کرد.

استاندار کردستان همچنین به سفر‌های نوروزی نیز در شرایط کرونایی اشاره کرد و اظهار داشت: سال‌های قبل همه امکانات را برای پذیرایی از مهمانان فراهم می‌کردیم، اما اکنون شرایط تغییر پیدا کرده است.

مرادنیا از مردم درخواست کرد: تا جایی که می‌توانند از مسافرت‌های نوروزی و پذیرش مهمان از دیگر شهر‌ها پرهیز کنند.

استاندار کردستان افزود: مردم ما همانند یکسال گذشته به توصیه‌ها و راهکار‌های سیستم درمانی و بهداشتی اعتماد کنند تا استان وارد پیک جدید کرونایی نشود.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: