يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۶۲۸
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
عجب شیر ما - امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه جنایت آل سعود در شهادت آیت الله النمر مقدمه برچیده شدن سلطه این رژیم حامی تروریسم است، گفت: آیت الله باقر النمر به جرم امر به معروف به شهادت رسید.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی، در خطبه های نماز جمعه این شهرستان با محکوم کردن اقدام وقیحانه آل سعود در شهادت آیت الله شیخ نمر رهبر شیعیان عربستان، افزود: همان گونه که رهبر معظم انقلاب فرمودند، این جنایت هولناک، دامن حکومت عربستان را خواهد گرفت و منجر به سقوط آن ها خواهد شد.
وی ، اظهار کرد: براساس بیانات امام (ره)، محمدرضا شاه، صدام و سران آل سعود، نوکر آمریکا و مامور خراب کردن مسجد و محراب و خاموش کردن شعله فریادهای حق‎طلبانه هستند.
خطیب جمعه عجب شیر با اشاره به اینکه حمله به سفارت و کنسولگری عربستان اشتباه بود، یادآور شد: نباید اجازه می دادیم عده ای که بر اساس گفته ها تغذیه شده شیعه لندنی هستند، به سفارت و کنسولگری این کشور حمله می کردند تا به دست آن ها بهانه ای بیافتد و از این موضوع بهره برداری سیاسی کنند.
حجت الاسلام شربیانی، با بیان این که وضعیت عربستان اسفناک و در حال سقوط است، ادامه داد: این کشور تنها کشور شبه صهیونیست است و با کارهای جاهلانه و پایین آوردن قیمت نفت در بازار جهانی کشورهای اروپایی را از رکود اقتصادی خارج کرد.
وی، با اشاره به دیدار ائمه جمعه سراسر کشور با رهبر معظم انقلاب گفت: معظم اله در این دیدار ادبیات جدیدی را بکار بردند و خاطرنشان ساختند که اکنون دشمنان به ایمان و عقاید مردم حمله کرده اند.
امام جمعه عجب شیر با بیان اینکه حضور حماسی مردم در نماز جمعه نشان از رشد فرهنگی آنان دارد، اظهار کرد: مردم به اهمیت حضور در نماز جمعه پی برده اند و می دانند که نباید این سنگر را خالی کرد تا دشمن از این سنگر نتواند حمله کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: