پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۶۰۲۷
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۲
عجب شیر پرس _ معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: داوطلبان انتخابات شورا‌های اسلامی در استان باید اقدام به پیش ثبت نام الکترونیکی کنند.
داوطلبان انتخابات شورا در آذربایجان‌شرقی پیش ثبت نام کنندبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از باشگاه خبرنگاران  جوان، راستگو معاون سیاسی امنیتی استانداری و رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی با تاکید بر اینکه ارائه گواهی عدم سو پیشینه برای ثبت نام در انتخابات شورا‌ها الزامی است، افزود: با توجه به اعتبار ۳ ماهه گواهی عدم سو پیشینه، توصیه می‌شود داوطلبان احتمالی اخذ گواهی را به روز‌های آخر موکول کنند تا در مراکز ارائه این خدمت، ترافیک ایجاد نشده و تهدیدی متوجه سلامتی آنان و مردم نشود.
او با اشاره به زمانبندی انتخابات ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، گفت: ثبت نام از داوطلبان انتخابات شورا‌ها در سطح شهر از روز چهارشنبه ۲۰ اسفند ماه امسال و در سطح روستا‌ها و تیره‌های عشایری از روز دوشنبه ۱۶ فروردین سال ۱۴۰۰ آغاز و به مدت یک هفته ادامه می‌یابد.
رئیس ستاد انتخابات آذربایجان شرقی گفت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراها، داوطلبان در هنگام ثبت نام باید گواهی عدم سو پیشینه خود را که از تاریخ صدور آن بیش از ۳ ماه نگذشته باشد، ارائه کنند.
راستگو گفت: داوطلبان باید پس از دریافت گواهی عدم سو پیشینه و پیش ثبت نام الکترونیکی برای نهایی سازی آن به فرمانداری یا بخشداری مربوطه مراجعه کنند.
او افزود: داوطلبان شورا‌های اسلامی شهر و روستا و نیز تیره‌های عشایری می‌توانند از طریق مراجعه به دفاتر خدمات قضایی یا دفاتر پلیس +۱۰ و یا سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی به آدرس www. adliran.ir نسبت به دریافت گواهی عدم سو پیشینه خود اقدام کنند.
آذربایجان شرقی با چهار میلیون جمعیت دارای ۶۲ شهر و بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ روستاست
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: