شنبه ۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 27 2024
کد خبر: ۵۶۱۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴
فرمانده انتظامی اردستان:
عجب شیر پرس - فرمانده انتظامی شهرستان اردستان گفت: با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد، پلیس راهور باید در جریمه‌ها با مردم مدارا کند.
پلیس در جریمه‌ها با مردم مدارا کندبه گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، غلامرضا هاشمی زاده، در مراسم معارفه رئیس پلیس راهور شهرستان اردستان، اظهار کرد: با تلاش‌هایی که همکاران ما انجام دادند در پنج ماه نخست امسال تصادفات فوتی ۱۰۰ درصد و تصادفات جرحی نیز ۲۰ درصد کاهش داشته است.
وی با بیان اینکه یکی از هدف‌های اصلی پلیس در سال جدید موضوع آموزش و فرهنگ‌سازی بین شهروندان است، افزود: با توجه به محدودیت‌هایی که ویروس کرونا در همه بخش‌ها ایجاد کرده، از رسانه‌ها و بستر فضای مجازی درخواست می کنیم در موضوعات آموزشی کمک رسان پلیس باشند.
به گزارش ایسنا، فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه به پلیس راهور همواره تأکید کرده ایم که با توجه به شرایط اقتصادی که در جامعه وجود دارد برای جریمه کردن شهروندان با آن‌ها مدارا کند، گفت: البته برخی افراد متأسفانه قوانین و مقررات پلیس را رعایت نمی‌کنند و اگر این افراد جریمه نشوند، امکان اینکه اتفاقات تلخی رخ دهد، وجود دارد.
هاشمی زاده با اشاره به اینکه جریمه‌هایی که پلیس انجام می‌دهد طبق قانون است، تأکید کرد: پلیس در مقابله با رانندگان متخلف باید صبور باشد، اعمال قانون با اقتدار هیچ منافاتی با رعایت ادب ندارد و حق توهین به دیگران را نداریم.
وی با اشاره به ویروس کرونا، گفت: از پلیس راهور می خواهیم از این پس کلاس‌های آزمون گواهینامه را به صورت محدود و با فاصله زمانی مشخص برگزار کنند تا از تجمع جلوگیری شود و از شهروندان نیز انتظار داریم مانند همیشه همکاری لازم را داشته باشند و با زدن ماسک و رعایت نکات بهداشتی و تجهیزات شخصی به مراکز خدماتی راهور مراجعه کنند.
فرمانده انتظامی شهرستان اردستان با بیان اینکه رعایت پروتکل‌های بهداشتی برای حفظ سلامت مردم و کارکنان اولویت اصلی پلیس است، اظهار کرد: نظارت سخت گیرانه بر روند اجرای پروتکل‌های بهداشتی برای مقابله با شیوع ویروس کرونا در مراکز خدماتی پلیس راهور اعمال می‌شود.
در این مراسم سروان مجتبی حسین زاده- به عنوان رئیس پلیس راهور شهرستان اردستان معرفی شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: