پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۵۱۱۲
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۸
رییس شورای تبریز:
عجب شیر پرس - رییس شورای اسلامی تبریز گفت: از خود اطمینان کامل دارم، زیرا که کوچکترین خلافی انجام نداده‌ام و تمام تلاش بنده برای کمک به شهر و توسعه و آبادانی آن است.
خلافی انجام نداده‌ام

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایرنا، شهرام دبیری در جلسه علنی شورای شهر تبریز با اشاره به احضار خود و چند تن دیگر افزود: علت احضار و بازداشت بنده سوال درباره امضای صورت‌جلسه یک پروژه سرمایه‌گذاری در سال ۹۳ بود. 

وی یادآوری کرد: مشکلی که پیش آمده بود در ارتباط با پروژه سرمایه گذاری بنیاد تعاون ناجا در سال ۹۳ بود و می‌خواستند پروژه هشت بهشت را اجرا و یک هزار میلیارد تومان در آن سرمایه گذاری کنند.

رییس شورای اسلامی تبریز گفت: در آن برهه جلسه ای با حضور شهردار وقت تبریز، شهردار منطقه و من تشکیل شده و صورتجلسه را امضا کرده بودیم و بر اساس مصوبه شورای شهر، بنیاد مقرر شد عوارض را به صورت نقد پرداخت کند و ۲۵درصد تخفیف مصوب شورا هم اجرا شود.

دبیری، ادامه داد: مساله اصلی این بود که شهرداری در محاسبه تخفیف عوارض، عوارض مربوط به تغییر کاربری را هم محسوب کرده بود که از نظر قانونی این مورد نباید انجام می‌شد البته بعدها شهرداری در کمیسیون ماده ۷۷ این بنیاد را محکوم کرده بود تا بقیه مبلغ را پرداخت کند.

وی از نهادهای بازرسی که مطابق قانون وظیفه خود را انجام می‌دهند، بازجو و ضابطین قضایی که با سعه صدر به پرونده رسیدگی کردند، قدردانی کرد و اظهار داشت: همواره خادم مردم هستم و از اعضای شورای پنجم، شهردار و مدیرکل حراست شهرداری که تلاش زیادی در پیشگیری از فساد در بدنه مدیریت شهری انجام دادند تشکر می‌کنم.

دبیری، با بیان اینکه تلاش می شود امسال هم با اجرای پروژه‌های متنوع، شهر پویایی خود را حفظ کند، از تمامی مسؤلان استانی، خواست از مدیران صدیق شهرداری که تلاش دارند شهرداری را پابرجا نگه دارند حمایت کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: