سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۴۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
فرماندار شهرستان عجب‌شیر:
عجب شیر ما - فرماندار شهرستان عجب‌شیر از انتخاب اعضا هیئت اجرایی انتخابات در این شهرستان خبر داد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، ابراهیم طاهری ظهر امروز در نشست رای‌گیری برای انتخاب اعضا هیئت اجرایی با بیان اینکه برگزاری سالم و با شکوه انتخابات از دغدغه‌های مهم دولت و تلاش برای جذب حداکثری برنامه‌های مهم دولت است، اظهار داشت: همه برگزارکنندگان با تمام توان تلاش می‌کنند تا شاهد برگزاری یک انتخابات به یاد ماندنی و پرشور در شهرستان باشیم.

رئیس هیئت اجرایی انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری افزود: با اجرای دقیق قوانین و امانت‌داری با همراهی و تعامل و براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده و حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای انشاالله برگ زرین دیگری بر افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی در شهرستان افزوده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در اسفند ماه امسال دو انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز را خواهیم داشت، تاکید کرد: همه ما باید در فضای دوستانه با همت مضاعف همه دست‌اندرکاران انتخابات این انتخابات سرنوشت‌ساز را برگزار کنیم.

در این نشست حمید نیکجو، محمدحسن نیازی، یوسف حسینی، محمد خاکپور، اسد الله رادمرد، محمدرسول قاضی‌زاده، محسن قادری و حیدر زارع به عنوان 8 نفر اعضای اصلی هیئت اجرای پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری شهرستان عجب‌شیر انتخاب شدند.

همچنین علی سودی، علی تارم و رضا سعیدآبادی نیز به عنوان اعضای علی‌البدل انتخاب شدند.

برچسب ها: فرمانداری ، عجب شیر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: