چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۷
رئیس بنیاد مستضعفان:
عجب شیر ما - رئیس بنیاد مستضعفان با تاکید بر اینکه سند ۶۰۰ زمین املاک این سازمان در شهرستان میانه به صورت رایگان تحویل شهروندان میانه‌ای شد، گفت: امیدواریم از این میزان تا پایان سال جاری شاهد اهدای ۲ هزار فقره سند دیگر باشیم.

به گزارش عجب شیر ما به نقل ازتسنیم، طی مراسمی با حضور محمد سعیدی‌کیا رئیس بنیاد مستضعفان کشور، شبستری معاون سیاسی و امنیتی استاندار اذربایجان شرقی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، 14 فقره سند به صورت نمادین از 600 سند املاک بنیاد مستضعفان میانه در محل مسجد جامع این شهرستان به متقاضیان اهدا شد.

رئیس بنیاد مستضعفان کشور در این مراسم با تاکید بر اینکه سند 600 زمین املاک این سازمان در شهرستان میانه به صورت رایگان تحویل شهروندان میانه‌ای شد، افزود: امیدواریم از این میزان تا پایان سال جاری شاهد اهدای 2 هزار فقره سند دیگر باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین حامدی امام جمعه شهر میانه نیز ضمن تشکر از عنایات ویژه مقام معظم رهبری و اقدام مناسب بنیاد مستضعفان کشور در مورد اهدای 600 فقره سند املاک در شهرستان میانه، گفت: امیدواریم بنیاد با سرمایه گذاری در بخش‌های مختلف شهرستان میانه با توجه به ظرفیت بالای شهرستان در بخش گردشگری و کشاورزی و صنعت، می‌تواند باعث تحول منطقه شود.

امام جمعه میانه با اشاره به این موضوع که این اقدام بنیاد در زمره تکالیف دینی به عنوان کمک به برادر دینی است، اظهار داشت: کوچک شمردن کارهای خیر در نزد بندگان خیر خداوند باعث افزون شدن نعمت پرودگار است.

حمید شکری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان میانه نیز ضمن ابراز خرسندی از اقدام بنیاد مستضعفان از آغاز طرح مطالعاتی احداث گاوداری 6 هزار رأسی توسط این سازمان، از بررسی طرح‌هایی همچون پرورش ماهی در قفس در محل سد آیدوغموش و کشت گلخانه ای در آینده نزیک خبر داد.

ضیامهر عبدالهی مدیر کل اموال و املاک بنیاد مستضعفان آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با بیان این موضوع که متراز این 600 فقره از املاک که امروز شاهد تحویل آن بودیم بیش از 45 هزار متر مربع و ارزش ریالی آن معادل 121 میلیارد ریال برآورد شده است، افزود: بیش از 96 درصد املاک به صورت کاملاً رایگان و الباقی بر اساس دستور العمل طرح حمایتی بنیاد به هموطنان عزیزمان در شهرستان میانه تقدیم خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای کامل این طرح حمایتی بنیاد مستضعفان حدود 590 هزار متر مربع املاک به مردم محروم استان و واجدان شرایط اهدا خواهد شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: