چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۴۳۴
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۳
افضلی فرد مطرح کرد:
عجب شیر ما - عضو کمیسیون اصل نودم مجلس از درخواست استمحال وکلای زنجانی برای بررسی بیشتر پرونده وی خبرداد و گفت: اتهام‌زنی به مسئولان به طورحتم برای بابک زنجانی گران تمام خواهد شد،چون همین اتهامات می تواند جرم جدیدی برای وی تلقی شود.
به گزارش عجب شیر ما: مصطفی افضلی فرد درگفت وگو با خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به رسیدگی به پرونده بابک زنجانی در قوه ژست‌قهرمانانه‌ میلیاردرنفتی برای‌فرار از مجازات/ درخواست‌ استمهال‌ جهت بررسی بیشتر پروندهقضاییه،گفت: به علت حجم بالای پرونده‌های این متهم نفتی بررسی کامل تخلفات بابک زنجانی حتی از سوی وکلای وی نیز هنوز ممکن نشده است.

نماینده مردم اردبیل،نیر،نمین و سرعین درمجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وکلای متهم نفتی فرصت بیشتری برای بررسی پرونده وی خواستارند،افزود: تسریع در رسیدگی به پرونده میلیاردرنفتی به طورحتم جلوی بسیاری از مفاسد اقتصادی دیگر را نیز خواهد گرفت.

این نماینده مردم درمجلس نهم،ادامه داد:طولانی نشدن بیش ازحد معین بررسی پرونده بابک زنجانی باید در دستورکار قوه قضاییه باشد.

وی با اشاره به ماموریت بابک زنجانی برای فروش نفت، تصریح کرد: باید از طریق درآمدهایی که متهم نفتی داشته بدهی های وی تصویه و اموال بیت المال به خزانه برگردد.

 

ژست قهرمانانه بابک زنجانی در جهت تخریب مسئولان نظام با هوشیاری قوه قضاییه راه به جایی نمی برد 

 

ژست‌قهرمانانه‌ میلیاردرنفتی برای‌فرار از مجازات/ درخواست‌ استمهال‌ جهت بررسی بیشتر پرونده



افضلی فرد ادامه داد: فرافکنی بابک زنجانی برای تبرئه خود از اتهامات وارده بوده که دیگر راه به جایی نخواهد برد.

وی با بیان اینکه طرح برخی اظهارات از سوی بابک زنجانی با ژست قهرمانانه در جهت تخریب مسئولان نظام با هوشیاری قوه قضاییه راه به جایی نمی برد، گفت: اتهام زنی به مسئولان به طورحتم برای بابک زنجانی گران تمام خواهد شد چون همین اتهامات می تواند جرم جدیدی برای وی تلقی شود.

عضو کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی، یادآور شد: نشر اکاذیب، فرار رو به جلو و اتهام زنی به مسئولان از سوی بابک زنجانی از سوی قوه قضاییه پیگیری می شود.
برچسب ها: بابک زنجانی ، مجلس
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: