دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۳۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۵
عجب شیر پرس - فرماندار شهرستان اهر گفت: با آغاز فرایند انتخاباتی یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که از دهم اردیبهشت ماه کلید خورد، عملاً وارد بحث انتخابات شدیم ولی هرگونه تحرک انتخاباتی و تبلیغاتی در زمان حال تخلف و جرم است.
هرگونه تبلیغات انتخاباتی در زمان حال تخلف و جرم است

به گزارش عجب شیر پرس به نقل از ایسنا، زاهد محمودی در جمع مسئولان و مدیران ادارات شهرستان اهر افزود: نامزدهای انتخاباتی تنها در فرجه اعلام شده توسط قانون گذار می توانند تبلیغات خود را انجام دهند و اگر غیر از این فرجه هر فردی اعلام کاندیداتوری و اعلام داوطلبی کند تخلف و جرم بوده و به شدت با متخلفین برخورد خواهد شد.

وی اظهار کرد: از همان زمان آغاز فرایند تبلیغاتی برای تمامی افرادی که در محافل عمومی و خصوصی اعلام کاندیداتوری کرده اند تشکیل پرونده انتخاباتی شده و تحرکات و تبلیغات آنها را به شدت رصد می کنیم.

فرماندار اهر در ادامه به وظایف مهم شهردار و شورای شهر نیز اشاره کرد و افزود: عمران و آبادانی شهری یکی از خواسته ها و مطالبات به حق مردم می باشد که انتظار داریم اعضای شورای شهر و شهرداری به دور از هرگونه اختلاف در بین خود به مطالبات و خواسته های مردم عمل کنند.

محمودی افزود: یکی از مهمترین وظایف شورای شهر خدمت رسانی به مردم و افزایش رضایتمندی در مردم نسبت به نظام و انقلاب است و هر گونه تحرکات و اختلاف شورای شهر که خارج از این مأموریت باشد در واقع بزرگترین ظلم به نظام و مردم است.

وی اختلافات را بزرگترین آسیب برای خدمتگذاری صادقانه به مردم برشمرد و افزود: عملکرد شوراها به شدت رصد می شود.

محمودی در ادامه ضمن تأکید بر تکریم از ارباب رجوع در بین مدیران و مسئولان ادارات گفت: یکی از وظایف ارزشمند مسئولان اداری و دستگاه های دولتی تکریم ارباب رجوع و حل سریع مشکلات آنها می باشد که باید تمام مدیران و روسای ادارات به ابن امر توجه ویژه کنند.

وی همچنین افزود: باید کلیه عملکردها و اقدامات ادارات و دستگاه های دولتی در راستای افزایش رضایتمندی، اعتماد عمومی و امید به آینده در بین مردم باشد و در این راستا برخورد با متخلفان و تخلفات اداری گامی عملی برای افزایش رضایتمندی بیشتر مردم برشمرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: