شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: ۳۷۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۶
عجب شیر پرس - پرویز هادی کشتی گیر تبریزی با شکست یدالله محبی و کمیل قاسمی سهمیه حضور در مسابقات جهانی۲۰۱۹ بدست اورد
کسب جواز حضور پرویز هادی در مسابقات جهانی 2019به گزارش عجب شیر پرس به نقل از اداره ی ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی، پرویز هادی کشتی گیر تبریزی با شکست یدالله محبی و کمیل قاسمی سهمیه حضور در مسابقات جهانی۲۰۱۹ بدست اورد.
پهلوان پرویز هادی تنها نماینده استان آذربایجان شرقی در مرحله نهایی انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران با پیروزی بر حریفان برتری خود را به رخ کشید ، و مزد سالها تلاش خود را گرفت.
هادی در دور اول براحتی از سد یداله محبی قهرمان ۲۰۱۹ آسیا گذشت.محبی در برابر حملات بی امان هادی حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت پرویز هادی با نتیجه ۴ بر ۲ پیروز میدان شد ،البته به نظر می رسید هادی نیم نگاهی به کشتی با کمیل قاسمی داشت و به همین دلیل در انتهای کشتی به مدارا با محبی پرداخت.
در دور دوم که پرویز هادی با قرعه استراحت روبرو شده بود ، یداله محبی در یک کشتی یکطرفه بر کمیل قاسمی عنواندار ۲ دوره المپیک و جهان غلبه کرد تا ارزش پیروزی پرویز هادی بر محبی بیشتر نمایان شود.
در دور سوم جدال دیدنی دو رقیب دیرینه بسیار زیبا و تماشایی بود، کمیل قاسمی با کوله باری از تجربه و عناوین جهانی و المپیک در مقابل یل آذربایجان مغلوب مطلق بود .در این دیدار تماشایی که با تشویق بی امان طرفداران آذربایجانی همراه بود پرویز هادی توانست با نتیجه ۴ بر صفر کمیل قاسمی را بدرقه کند.
زیبایی این جدال در جایی بود که کمیل قاسمی با همراهی پرویز هادی برای همیشه از دنیای قهرمانی خداحافظی کرد.
جا دارد این پیروزی و توفیق ارزشمند را بر ملت غیور و فهیم آذربایجان تبریک عرض نماییم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: