سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۳۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۱۹
امام جمعه عجب شیر:
عجب شیر ما - امام جمعه عجب شیرگفت: بسیجی ها به عنوان قشر تاثیرگذار، مسوولیت سنگینی در تحقق فرامین مقام معظم رهبری دارند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، حجت الاسلام محمود شربیانی، در همایش امر به معروف و نهی از منکر در سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان افزود: فرهنگ بسیج، از ایثار، خلوص، هدفمندی، توکل، ساده زیستی و پرهیز از تجملات موج می زند و در یک کلام فضایل و خصایل خداپسندانه را ترویج می دهد.
وی، با بیان اینکه برای ایجاد امنیت ملی، توسعه فرهنگی و اقتصادی و سرافرازی ایران اسلامی همه مردم باید بسیجی باشند، یادآور شد: با ریشه دار کردن فرهنگ اعتقادات، بایدها و نبایدهای بسیجی در تار و پود جامعه در تمامی سطوح اداری، علمی، فنی و اجتماعی می توان زمینه های ترقی، رشد و تعالی در جامعه را فراهم کرد.
امام جمعه عجب شیر با اشاره به نقش و حضور سپاه و بسیج در حفظ انقلاب اظهارکرد: حضور ارزشمند سپاه و بسیج درگذشته و حال و در جنگ سخت و جنگ نرم برکسی پوشیده نیست.
حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به اینکه بسیج باید مظهر تفکر، اندیشه، متانت و قانون باشد، ادامه داد: هم اکنون دامنه حضور بسیج از دوران دفاع مقدس به مراتب بالاتر رفته و مسوولان و مردم باید توجه بیشتری به این قشر مدافع کشور داشته باشند.
وی گفت: انقلاب و نظام شکوهمند اسلامی با تکیه بر ایثارگری های بسیجی ها بیمه شده و تا وقتی که این کشور و ملت به امنیت احتیاج داشته باشد به انگیزه و سازماندهی نیروهای بسیج نیاز است.
حجت الاسلام شربیانی، با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب در خصوص انجام فریضه امر به معروف به شیوه لسانی، اظهار داشت: این فریضه را باید هر چه بهتر در جامعه احیاء کرد.
فرماندارعجب شیر با اشاره به فرمایش حضرت امام (ره) مبنی بر اینکه بسیج مدرسه عشق است، گفت: گر چه ظاهر کلام امام (ره) ساده است اما وقتی به ایثارگری ها، جانبازی ها و از خودگذشتگی بسیجی ها در طول دوران هشت ساله دفاع مقدس پی می بریم، عمق فرموده ایشان را درک می کنیم.
ابراهیم طاهری، بسیج را واژه اوج عشق به اسلام ، نظام و رهبری دانست و افزود: بسیج در دین و نظام اسلامی به عنوان یک تفکر برای همه تاریخ ایران اسلامی و درتمامی صحنه ها مطرح بوده و هرکسی در هر مقام و منصبی می تواند یک بسیجی باشد، زیرا بسیج تنها متعلق به هشت سال دفاع مقدس و نیروی خاصی نیست بلکه متعلق به همه ملت ایران است.
وی، بر ضرورت توجه به احیای امر به معروف و نهی از منکر در بسیج تاکید کرد و یادآور شد: برای حفظ هر جامعه از فساد، انحراف و سقوط، نظارت همگانی و در بعضی از موارد، نظارت گروهی لازم و ضروری است تا افراد از رفتن به سوی فساد و انحرافات محفوظ نگاه داشته شوند.
طاهری ادامه داد: بسیج پیش از آن که یک تشکل باشد، تفکر است و خدمات صادقانه، بی منت و داوطلبانه با اعتقاد به مبانی اندیشه ناب دینی از ویژگی های تفکربسیجی است وعظمت اهداف انقلاب و گستردگی توطئه های دشمنان ایجاب می کند که برای حفظ و صیانت از انقلاب اسلامی و ارزش ها و مقابله با تهاجم فرهنگی دشمنان، نیروی مقاومت بسیج با پرسنل فداکار و ایثارگر در مقابل همه تهدیدها بایستند تا دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران حفظ و حراست شود.
برچسب ها: عجب شیر ، امام جمعه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: