دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۳۵۲
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
فرماندار شهرستان اهر گفت: 95 درصد از شعب اخذ رای این شهرستان در انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری الکترونیکی است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ' سید محمد عابدی' روز شنبه در جمع خبرنگاران افزود: نامزدهای احتمالی انتخابات مجلس با در نظرگرفتن شرایط و حساسیت ها، خطوط قرمز را رعایت کنند.
عابدی به غیرقانونی بودن تبلیغات زودهنگام نامزدهای احتمالی انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: تبلیغات زودهنگام طبق قوانین و آیین نامه های انتخاباتی جرم بوده و در صورت عدم رعایت نامزدهای احتمالی، تخلف ها از طریق سازمان های نظارتی مورد تذکر قرار گرفته و این تخلف ها در سوابق آنان درج می شود.
وی با تأکید بر اینکه فراتر رفتن کاندیداهای احتمالی مجلس در بحث تبلیغات سبب برخورد با متخلف ها می شود، تأکید کرد: در صورت مشاهده تبلیغات زودهنگام باکمال بی طرفی درهنگام احراز صلاحیت افراد، نمره منفی داده خواهد شد.
فرماندار شهرستان اهر، نقش رسانه ها را برای جلب مشارکت حداکثری مردم مؤثر دانست و بیان کرد: هدف ما از حضور حداکثری مردم درانتخابات، ناکام گذاشتن توطئه های دشمنان بوده و دراین امر خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و خبرنگارها نقش عمده ای در خلق حماسه عظیم دارند.
وی اظهارکرد: این انتخابات برای ملت های مختلف پیام جهانی دارد و آن هم این است که ما همچنان پشتیبان مقام معظم رهبری هستیم.
فرماندار شهرستان اهر خاطرنشان کرد: ملت غیور ایران همچنان که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با حضور در پای صندوق های رأی به خواسته های دشمنان پاسخ دندان شکنی داده اند، درانتخابات امسال به دلیل رویدادهای مهم درکشور از قبیل برجام و تحولات کشورهای همسایه، با حساسیت بالا و مشارکت حداکثری زمینه ساز وحدت و همدلی بین مردم، ولایت فقیه و دولت می شوند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: