پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۳۴۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
نماینده مردم بناب در مجلس:
عجب شیر ما - نماینده مردم بناب در مجلس گفت: هم‌اکنون بیش از 300 حزب در کشور فعال هستند ولی هیچ یک از آنها توانایی فرستادن 4 نفر به مجلس را ندارند. لذا نمی‌توان نام آنها را حزب گذاشت.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی امشب در جلسه شورای اداری شهرستان بناب با تبریک و گرامیداشت هفته بسیج و با بیان اینکه پیشرفت و نماد توسعه در تفکر بسیجی نهفته است؛ اظهار داشت: این بسیج است که می‌تواند در تولید و اقتصاد حرف اول را بزند.

وی افزود: در هرکجای کشور تفکر بسیجی حاکم شده است پیروزی و موفقیت را در آن شاهد بوده‌ایم.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به ویژگی‌ها و شاخصه‌های یک بسیجی تصریح کرد: یکی از معیارهای بسیجی بودن این است که باید بیشتر از همه بداند و بیشتر از همه کار کند و تفکر بسیجی باید در تمام اعضای جامعه حاکم باشد.

باقری‌بنابی با تأکید بر اینکه بسیج به هیچ گروه و حزب خاصی تعلق ندارد؛ گفت: بسیج مربوط به کل نظام است و باید از گروه‌های سیاسی به دور باشد.

وی با بیان اینکه یکی از آسیب‌های جدی برای بسیج گرفتار شدن در گردنه گروه‌های سیاسی است؛ اذعان کرد: نباید در جامعه این گونه تلقی شود که اگر فردی اصولگراست بگوییم بسیجی است و فردی که اصلاح‌طلب است، بسیجی نیست!

باقری‌بنابی تأکید کرد: قطعاً هرگونه دامن زدن به این جریان کار خطرناکی است و محدود کردن بسیج در گروه و حزب خیانت به بسیج است.

این نماینده مجلس شورای اسلامی بیان کرد: افرادی که در بخشهای مختلف نظام بویژه در عرصه اقتصاد و تولید کار و تلاش می کنند، باید دست آنها را بوسید.

عدم حمایت از تولیدکنندگان

باقری‌بنابی با انتقاد از عدم حمایت از تولیدکنندگان در کشور تصریح کرد: این موضوع ربطی به این دولت و آن دولت ندارد و به نظر بنده فردی که با این شرایط اقتصادی کشور در عرصه تولید تلاش و فعالیت می‌ند و بعنوان صادرکننده برتر کشور انتخاب می‌شود، یک بسیجی نمونه است و باید از این قشر نیز بعنوان بسیجی نمونه تجلیل به عمل آید.

وی سپس با اشاره به حمایت‌های مقام معظم رهبری از تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای کشورمان که از آقای ظریف به عنوان فردی باتدین و انقلابی یاد کردند؛ گفت: متأسفانه برخورد خوبی با آنها صورت نمی‌گیرد. از این رو باید با سردار دیپلماسی کشور و سردار اقتصادی کشور برخورد مناسبی کرد و حرمت آنها را حفظ کرد.

عضو فراکسیون رهروان ولایت مجلس شورای اسلامی ضمن استقبال از برگزاری یادواره شهدا و با تأکید بر استمرار برگزاری این یادواره ها گفت: جا دارد برای افرادی نیز که تأثیرگذاری دارند، یادواره برگزار کرد.

باقری‌بنابی خاطرنشان کرد: باکری‌ها، زین‌الدین‌ها و همت‌های زیادی در جامعه داریم که متأسفانه آنها را فراموش کرده ایم و منتظریم بعد از رفتن آنها از این دنیا برایشان مراسم بگیریم.

وی تأکید کرد: برای حفظ آرامش و امنیت در کشور وجود بسیج ضروری و لازم است.

نماینده مردم بناب در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به نزدیکی ایام انتخابات اشاره و اظهار داشت: انتخابات آبروی نظام است و مسئولان نظام نبایستی له یا علیه یک کاندیدا ورود پیدا کنند. ولی متأسفانه سنت‌های غلط گذشته باعث شده مسئولان و معاونان ادارات صحنه‌گردانان اصلی انتخابات شوند و مردم هم به آن رویه عادت کرد و وقتی مسئولی را در جلسه نمی بینند، آن را نقد می کنند.

باقری‌بنابی باتأکید بر عدم دخالت مسئولان در جانبداری از کاندیدای خاصی گفت: تا زمانی که حزب درست و حسابی در کشور تشکیل نیافته است، متأسفانه شکل برگزاری انتخابات نیز به همین شکل خواهد بود.

وی افزود: هم‌اکنون بیش از 300 حزب در کشور فعال هستند ولی هیچ یک از آنها توانایی فرستادن 4 نفر به مجلس را ندارند. لذا نمی‌توان نام آنها را حزب گذاشت.

این نماینده عضو خانه ملت با اذعان به اینکه کاندیداهای انتخابات در شفاف سازی مواضع سیاسی خود مشکل دارند، آن را از آفتهای جدی جمهوریت نظام دانست و خواستار تجدیدنظر در ساختارهای فعلی شد.

باقری بنابی در بخش پایانی سخنان خود ضمن تقدیر و تشکر از تلاشهای فرماندار و سایر مسئولان دستگاههای اجرایی شهرستان بخاطر پیگیری مسائل این شهرستان گفت: ما در برخی حوزه ها مشکل مدیریتی داریم. در اثر اندکی بارش شاهد مشکلات زیادی در محلات هستیم که مردم را کلافه کرده است.از این رو از شورای اسلامی شهر و شهردار انتظار می رود در خصوص جمع آوری آب‌های سطحی اقدام کنند.

وی همچنین اذعان کرد: امروز برای حل مشکل آسفالت محلات بناب 500 میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.


برچسب ها: احزاب ، انتخابات
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: