سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۳۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
فرماندارعجب شیر:
عجب شیر ما - فرماندار عجب شیر با بیان اینکه این شهرستان قابلیت های زیادی درعرصه های مختلف دارد، از فعالان فرهنگ و هنر خواست آنرا به مردم معرفی کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ابراهیم طاهری،در جلسه شورای فرهنگ عمومی این شهرستان افزود: علاقه مندان به فرهنگ، هنر، تاریخ و طبیعت باید در جهت بازشناسی و معرفی آثار فراموش شده این منطقه تلاش و همت دوچندانی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در زمان کنونی گام های ارزشمندی درزمینه تحول فکری در تاریخ محلی و بومی این شهرستان توسط دوستداران فرهنگ برداشته شده است، یادآور شد: دراین شهرستان گنجینه های بسیاری ازآثار طبیعی، هنری، علمی، اجتماعی و تاریخی وجود دارد که نیازمند شناسایی و معرفی به آیندگان است.
فرماندار عجب شیر، با بیان اینکه فرهنگ عمومی مربوط به باور و اعتقاد عمومی مردم است و دستوری و مصوبه ای نیست، گفت: برای رسیدن به نتایج مطلوب دراین حوزه، ابتدا باید فرهنگ عمومی را درست شناخت و سپس آگاهانه برای آن تدبیرکرد.
طاهری، با اشاره به اینکه با برنامه ریزی می توان تهدید را به فرصت تبدیل کرد، ادامه داد: شورای فرهنگ عمومی می تواند بالاترین و اثرگذارترین مرجع تصمیم های شهرستان باشد.
دراین جلسه اعضای شورای فرهنگ عمومی با مصوبه ای خواستار تعیین نام فرهنگی شهرستان عجب شیر شدند.
دراین راستا اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی عجب شیراقدام به ارایه فراخوان برای تعیین برند فرهنگی این شهرستان کرده و علاقه مندان می توانند نام های پیشنهادی خود را به این اداره به شماره 37621003 اعلام کنند.
برچسب ها: عجب شیر ، فرماندار
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: