دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۲۷۴۷
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۴
توسط شهرداری تبریز صورت می‌گیرد
عجب شیر ما - گوزل تبریزیم (تبریز زیبا) با کار اصولی آن در تبریز اتفاق خواهد افتاد نه با داربست‌های بدقواره غیرقانونی.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، اعضای شورای اسلامی شهر تبریز، در جلسه دوازدهم آذرماه امسال پس از بحث در مورد پیامدهای تبلیغات «داربست و بنر»، توقف این شیوه تبلیغاتی را تصویب کردند.

ممنوعیت تبلیغات به شیوه«داربست و بنر» با توجه به آشفتگی بصری، مخاطرات ایمنی و تاثیرات مخرب زیست‌محیطی در صحن علنی شورای اسلامی شهر مطرح و کلیات آن مورد موافقت قرار گرفت.

پس از پایان بررسی‌ها، با تصویب شورای اسلامی شهر،  تبلیغات محیطی با بنر داربستی، توسط  افراد حقیقی و حقوقی ممنوع شده و سازمان زیباسازی نیز موظف به ممانعت از آن شد.

شهرداری پایبند به قانون باشند

فرج قلی‌زاده رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تبریز در جلسه سیزدهم اسفند ماه امسال گفت: مفاسد موجود حاصل عدم تمکین به قانون است از آقای شهردار و همکارانشان می‌خواهم به قانون پایبند باشند.

وی با بیان اینکه  مصوبه ممنوعیت نصب بنر از سوی خود شهرداری نقض می‌شود، گفت: سیاست‌های کلی شورای شهر باید از سوی شهرداری رعایت شود.

گوزل تبریزیم (تبریز زیبا) با کار اصولی آن در تبریز اتفاق خواهد افتاد نه با داربست‌های بدقواره غیرقانونی

جدیدا وظیفه ذاتی شهرداری تبریز به ویژه معاونت خدمات شهری شهرداری تبریز با عناوین مختلف و به بهانه بهار و 2018 به صورت تبلیغات ناایمن محیطی به شهروندان تقدیم می‌شود تا خادمان خدوم خود را بهتر بشناسند.رویه غیرقانونی که شورای اسلامی شهر تبریز آن را ممنوع کرده است.

مسوولانی که خود بیشتر اوقات رفتار، اخلاق و منش شهروندی را به‌عنوان آموزه‌های شهروندی تبلیغ و منتشر می‌کنند، بهتر است از حاشیه‌سازی‌هایی که گویا امام جمعه تبریز را نیز آزرده بود، دست بردارند و خود بر مدار قانون و به توصیه شهروندان دیگر از این روش برای تبلیغ خدمات سازمانی خود استفاده نکنند.

ذاتا عوارض‌های شهرداری به همین خاطر از شهروندان گرفته می‌شود که همین کارها  و حتی بهتر از آن در شهر صورت گیرد و ضمن تقدیر و تشکر از انتقادپذیری شهردار تبریز، از وی تقاضا داریم به این روش منت‌‌کشی که توسط برخی افراد انجام می‌شود، پایان دهد چرا که می‌دانیم شیوه و سبقه شورایی وی بری از این اتفاقات آزاردهنده است. 

گوزل تبریزیم (تبریز زیبا) با کار اصولی آن در تبریز اتفاق خواهد افتاد نه با داربست‌های بدقواره غیرقانونی.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: