چهارشنبه ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 15 2024
کد خبر: ۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۶
فرماندار بناب:
عجب شیر ما - فرماندار بناب گفت: در حال حاضر 11 نقطه در شهر بناب با مهاجرپذیری روبه‌رو هستند و پدیده حاشیه‌نشینی رخ می‌دهد و ساخت و سازهای غیرمجاز صورت می‌گیرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از قارس، ولی‌الله فرج‌اللهی عصر امروز در جلسه کارگروه اجتماعی و فرهنگی آذربایجان‌شرقی بر ضرورت ساماندهی سکونت‌گاه‌های غیررسمی تاکید کرد.

فرماندار بناب گفت: در حال حاضر 11 نقطه در شهر بناب با مهاجرپذیری روبه‌رو هستند و پدیده حاشیه‌نشینی رخ می‌دهد و ساخت و سازهای غیرمجاز صورت می‌گیرد.

وی گفت: با وجود اقدامات زیادی که با نصب تابلو و اقدامات دیگر برای جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز صورت می‌گیرد این امر همچنان ادامه دارد.

فرج‌اللهی مشکلات اجتماعی، اعتیاد و طلاق در حاشیه شهرها را جدی دانست و گفت: خانوارهای حاشیه شهرها پر جمعیت هستند که این امر موجب افزایش مشکلات می‌شود.

فرماندار بناب در ادامه سخنان خود کمبود اعتبارات و منابع را از مشکلات موجود بر سر راه بهسازی حاشیه شهرها دانست و گفت: با اعتبارات فعلی ساماندهی سکونتگاه‌های غیررسمی امکان‌پذیر نیست و باید اعتبار ویژه استانی و یا ملی در این زمینه صورت گیرد.

وی گفت: در زمینه مسائل اجتماعی و بهداشتی با مشکلات زیادی در حاشیه شهرها مواجه هستیم و باید اقدامات زیادی صورت گیرد تا به حد قابل قبولی برسیم.

فرج‌اللهی عدم سنددار کردن را از مشکلات موجود در حاشیه شهرها دانست و گفت: با وجود اقدامات و وعده‌هایی که صورت می‌گیرد اسناد صدها خانه در این مناطق صادر نمی‌شود.

وی عدم استحکام در بافت فرسوده شهر بناب را جدی دانست و یادآور شد: بافت فرسوده بناب با کوچک‌ترین زلزله آسیب‌پذیر است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: