جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
به ارزش 30 میلیارد ریال انجام شد
عجب شیر ما - فرمانده نیروی انتظامی عجب‌شیر از کشف یک تریلی قاچاق شامل 51 هزار و 162 ثوب البسه قاچاق، 550 هزار نخ سیگار و 2 هزار و 169 هزار تجهیزات ماهواره و 28 قبضه کلت بادی خبر داد و گفت: ارزش این محموله قاچاق 30 میلیارد ریال است.

به گزارش عجب شیر ما - رضا اصلان‌ی‌فر در گفت‌و‌گو با  فارس در عجب‌شیر اظهار داشت: این محموله‌ها برای اجرای مصوبات کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز و برخورد با باندهای بزرگ قاچاق کالا، پس از انجام کارهای اطلاعاتی کشف شد.

وی با بیان اینکه قاچاقچیان قصد انتقال این محموله‌ها به پایتخت را داشتند، افزود: این محموله‌ها از یک دستگاه خودروی تریلر در گذر از حوزه استحفاظی این شهرستان کشف و رانندگان توسط خودروی اسکورت متواری شدند.

فرمانده انتظامی عجب‌شیر، گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از این تریلر 51 هزار و 162 ثوب انواع البسه خارجی، 550 هزار نخ سیگار خارجی، 2 هزار و 169 هزار تجهیزات ماهواره، 28 قبضه کلت بادی، 2 میلیون و 800 هزار عدد پوکه کپسول داروی غیرمجاز را کشف و ضبط کردند.

اصلانی‌فر ارزش تقریبی این محموله قاچاق را 30 میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: در این عملیات یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده به مقام‌های قضایی تحویل شد.

برچسب ها: عجب شی ، رضا اصلانی
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: