سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷
هشدار فرماندار عجب‌شیر به اولیای روستای چهاربرود
عجب شیر ما - فرماندار عجب‌شیر از ترک تحصیل 20 نفر از دانش‌آموزان روستای چهاربرود از دوره ابتدایی با ممانعت خانواده‌ خبر داد و گفت: با خانواده‌هایی که مانع ادامه تحصیل فرزندانشان شوند، برخورد می‌شود.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از، ابراهیم طاهری ظهر امروز در جلسه بررسی مشکلات روستای «چهاربرود» این شهرستان در جمع اهالی این روستا، اظهار داشت: از 140 کیلومتر راه روستایی این شهرستان حدود پنج درصد بهسازی و آسفالت نشده که مربوط به روستای چهاربرود بوده و عملیات احداث و آسفالت آن نیز تا سال آینده انجام می‌شود.

وی، اعتبار تخصیص یافته برای راه روستای «چهاربرود» در سال جاری را 9 میلیارد و 500 میلیون ریال عنوان کرد و یادآور شد: امسال عملیات احداث راه ارتباطی این روستا به طول هفت کیلومتر اجرا می‌شود و تاکنون برای این طرح چهار میلیارد ریال هزینه شده و حدود 40 درصد مسیر زیرسازی شده است.

طاهری، از بهره‌مندی 220 خانوار روستای چهاربرود در دهه فجر امسال از نعمت گاز طبیعی خبر داد و اظهار دشت: هم اکنون 77 درصد روستاهای این شهرستان از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

وی، خواستار واگذاری آب شرب این روستا به اداره آبفای روستایی با همکاری اهالی شد و گفت: با وجود بروز بحران در بخش آب، کم آبی و وسعت روستاهای این شهرستان، نبود تناسب جمعیت و پراکندگی آن در روستاها موجب بالا رفتن هزینه‌های اجرایی طرح‌های آبرسانی می‌شود.

فرماندار عجب‌شیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با خانواده‌هایی که مانع ادامه تحصیل فرزندانشان شوند، برخورد می‌شود.

طاهری، از ترک تحصیل 20 نفر از دانش‌آموزان روستای چهاربرود از دوره ابتدایی با ممانعت خانواده‌های خود خبر داد.

وی، یادآور شد: اگر این خانواده‌ها تا یک هفته اجازه ندهند این دانش‌آموزان به مدرسه بروند، با آنان به صورت قانونی برخورد می‌شود.

شهرستان عجب شیر 40 روستا دارد که از این تعداد 32 روستا بالای 100 خانوار و بقیه زیر 100 خانوار هستند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: