يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۲۵۳۱
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
هجمه محافل غربی نقش سازنده سپاه در منطقه را نشان‌ می‌دهد
عجب شیر ما - نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی گفت: هرگونه اظهارنظر نادرست نسبت به سپاه و وارد کردن اتهامات به این نهاد، جفا به انقلاب و ظلم در حق کارکنان غیور این نهاد انقلابی است.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از تسنیم، حجت‌‌الاسلام والمسلمین سیدمحمدعلی آل‌هاشم در دیدار جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی زمینی و قرارگاه منطقه‌ای عاشورای سپاه، با اشاره به ماموریت‌های سپاه اظهار داشت: بسیج یکی از ماموریت‌های اصلی سپاه است، بسیج نهادی است که به کمک ما نیاز ندارد و ماییم که محتاح بسیج و فرهنگ بسیج هستیم.

وی تاکید کرد: بسیج در روزهای سخت و بحرانی کارسازی بوده و در حین بروز بلایای طبیعی از جمله سیل و زلزله در کنار مردم به امدادرسانی پرداخته است. سپاه مرد میدان و مرد رزم است؛ سپاه در برابر دشمنان نظام جمهوری اسلامی و کسانی که قصد تجاوز دارند، مقتدرانه ایستاده است.

نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان‌شرقی در تشریح دیگر ماموریت‌های اصلی سپاه گفت: سپاه، پاسدار انقلاب و آرمان‌ها و دستاوردهای آن است و به این دلیل است که دشمنان تا این حد چهره سپاه را تخریب می‌کنند. سابقه و پیشینه سپاه نشان می‌دهد که این نهاد برآمده از بطن انقلاب بوده و مطیع امر رهبری است و در مواقع سخت و بحرانی یار و یاور کشور و انقلاب بوده است.

وی به دیگر فعالیت‌های سپاه در عرصه‌های داخلی اشاره داشت و افزود: امروز که کشور مسیر سازندگی و پیشرفت را طی می‌کند، سپاه در کنار ارگان‌های دولتی قرار گرفته و به آبادانی کشور کمک می‌کند.

آل‌هاشم ادامه داد: هرگونه اظهارنظر نادرست نسبت به سپاه و واردکردن اتهامات به این نهاد، جفا به انقلاب و ظلم در حق کارکنان غیور این نهاد انقلابی است. سپاه در جهت منافع ملی حرکت می‌کند و امروز هجمه‌های مختلف در محافل غربی علیه سپاه از جمله صدور بیانیه اتحادیه اروپا یا تحریم افراد، نشان‌دهنده نقش سازنده سپاه در منطقه است.

وی با بیان اینکه دشمنان علی‌رغم مشاهده مقابله سپاه با گروه‌های تروریستی بازهم علیه سپاه حرف می‌زنند، گفت: همه دست‌اندرکاران کشور وظیفه دارند به تقویت سپاه کمک کنند.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: