جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۲۳۶۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۵
فرماندار تبریز با تاکید بر بازرسی دقیق و منطبق با قوانین در تمام مراحل انتخابات، گفت: کوچکترین تخلف نامزدهای انتخابات و عدول آنان از قانون از چشم کمیته بازرسی دور نخواهد ماند و اگر تخلف ها جدی ارزیابی شوند منجر به رد صلاحیت شخص متخلف خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تبریز، رحیم شهرتی فر روز شنبه در نخستین جلسه ستاد انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در این شهرستان، انتخابات را مظهر مشارکت مردمی در نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: بر اساس منویات رهبر معظم انقلاب روند اجرایی انتخابات باید در کمال بی طرفی و دقت انجام شود.
وی با یادآوری حساسیت اجرای انتخابات و گزینش نفرات اجرایی آن، از مسئولین کمیته ها خواست افراد زیرمجموعه خود را از بین معتمدان، وفاداران به نظام و در عین حال آشنا به وظایف حوزه ی خود انتخاب کنند تا کوچکترین خللی در برگزاری انتخابات وارد نشود.
ستاد اجرایی انتخابات شهرستان تبریز با معرفی مسئولان کمیته ها و ابلاغ آیین نامه اجرایی پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به طور رسمی فعالیت خود را آغاز کرد.
شهرستان تبریز دارای 20 نماینده در شورای اسلامی شهر و روستاست.
پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به صورت همزمان در 29 اردیبهشت سال 1396 برگزار می شود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: