يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۲۲۳۳
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۳
عجب شیر ما – فرماندار عجبشیر گفت: فرزندان شاهد و ایثارگر باید در کسب علم و تحصیل در ترازهای بالای دانش کشور قرار گیرند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سید شمس الدین مراثی در همایش تجلیل از دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر شهرستان عجبشیر گفت: موفقیت دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر مسوولان را برای خدمت رسانی امیدوارتر می سازد.
وی خطاب به دانش آموزان شاهد افزود: در برهه کنونی کسب علم و دانش و رسیدن به موفقیت های علمی وظیفه دانش آموزان شاهد است و انتظار می رود برای حفظ دستاورد های انقلاب و پاسداری از خون پاک و مطهر شهدا، در این زمینه تلاش کنید و الگوی مناسبی برای سایر دانش آموزان باشید.
مراثی به اهمیت ادامه راه شهدا تاکید کرد و گفت: دانش آموزان شاهد و ایثارگران رسالتی بزرگ بردوش دارند و لازمه تداوم راه شهدا تلاش چشمگیر این عزیزان در سنگر علم آموزی است.
وی از فرزندان شهدا و ایثارگران به عنوان سرمایه های ارزشی یاد کرد و افزود: نباید فراموش کنیم که فرزندان شهدا و ایثارگران سرمایه های عظیمی برای انقلاب اسلامی که نیازمند مراقبت هستند.
وی به جایگاه رفیع و والای خانواده های معزز شهدا و ایثارگران اشاره و تشریح کرد: شهدا و بازماندگان آنان و نیز ایثارگران و آزادگان از جایگاه ویژای در کشور برخوردار هستند و ارج نهادن به این خانواده ها الزامی و جزو وظایف تک تک آحاد جامعه است.
مدیر آموزش و پرورش شهرستان عجب شیر نیز با اشاره به اهمیت توجه به تحصیل و امور فرهنگی جامعه ایثارگران، از تلاش های دانش آموزان ممتاز قدردانی کرد و آنان را به سعی و تلاش بیشتر فراخواند.
محمدعلی صمد زاده با تشکر از مجموعه آموزش و پرورش و بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: موفقیت و سعی و تلاش دانش آموزان در کسب مدارج بالاتر مسئولان را به خدمت رسانی امیداورتر می سازد.
در این مراسم با اهدا لوح تقدیر و هدایایی از 98 دانش آموزان ممتاز شاهد و ایثارگر و والدین معظم آنان تجلیل به عمل آمد.
شهرستان عجب شیر با حدود 85 هزار نفر جمعیت در98 کیلومتری جنوب غربی تبریز، مرکز آذربایجان شرقی واقع است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: