پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: ۲۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
عجب شیر ما - عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: کمیسیون در جریان رسیدگی و تصویب برنامه ششم توسعه علی رغم مورد غفلت قرار دادن این موضوع از سوی دولت مصر است. تا پایان برنامه ششم توسعه بیمه‌ها تجمیع شود.

به گزارش عجب شیر ما، زهرا ساعی ضمن حضور در غرفه ایسنا در بیست و دومین نمایشگاه مطبوعات گفت: در برنامه ششم ضعف‌هایی در حوزه اجتماعی بود که به تدریج در مجلس در راه مرتفع شدن است و در حوزه‌های مختلف نظیر بخش زنان و خانواده و کودکان نقاط ضعف برنامه اصلاح شده است.

سخنگوی فراکسیون ترک زبانان مجلس در بخش دیگری از صحبت‌های خود با اشاره به برخی حواشی در خصوص تشکیل این فراکسیون تصریح کرد: فراکسیون با نگاه توسعه ای به مناطق ترک نشین و با کمک نمایندگان شاخص ترک زبان در مجلس و فارغ از نگاه قومیتی تشکیل شد و تمام نمایندگان عضو در این فراکسیون به دنبال ایجاد وحدت و حل مشکلات به خصوص در حوزه اقتصادی هستند.

وی افزود: در ادوار مختلف مجلس نمونه‌های مشابه فراکسیون بوده، اما متاسفانه تعداد اندکی به دنبال ایجاد حاشیه‌سازی‌هایی بودند و یا برخی گروه‌های اندک ترک زبان نیز تلاش کردند خود را متصل به ما جلوه کنند که این موضوع نیز صحیح نیست و این فراکسیون در جهت حفظ وحدت ملی تشکیل شده و حتما موضوع گیری‌های این فراکسیون در مقابل هر کسی خواهد بود که به دنبال تفرقه و واگرایی است.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: