جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: ۲۱۸۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۸
فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر خبر داد
عجب شیر ما - فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از کشف 116 هزار نخ سیگار و 648 ثوب انواع البسه قاچاق در این شهرستان خبر داد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس،رحمان عبدی در گفت‌وگو اظهار داشت: ماموران یگان امداد این شهرستان برای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه با قاچاق کالا به ویژه کالای دخانی اقدام به بازرسی و کنترل خودروهای عبوری در این شهرستان کردند.

وی ادامه داد: ماموران یک دستگاه خودروی سایپا حامل بار قاچاق را شناسایی و با شیوه‌های خاص پلیسی خودرو را متوقف و تعداد 116 هزار نخ سیگار خارجی قاچاق به ارزش تقریبی 150 میلیون ریال کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از شهروندان خواست، هر گونه اخبار و اطلاعات خود را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع و نیز تقدیر، پیشنهاد و انتقاد از عملکرد کارکنان نیروی انتظامی را با سامانه تلفنی (197) دفتر نظارت همگانی که به صورت شبانه‌روزی پاسخگوی آنها است در میان بگذارند.

توقیف محموله 100 میلیون ریالی پوشاک قاچاق در عجب‌شیر

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر از کشف 648 ثوب انواع البسه قاچاق و توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد.

عبدی در تشریح این خبر گفت: برای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و کنترل خودروهای عبوری ماموران یگان امداد به یک دستگاه خودروی پژو 405 مشکوک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران در بازرسی از خودروی توقیفی، 648 ثوب انواع البسه قاچاق به ارزش تقریبی 100 میلیون ریال که در خودرو جاسازی شده بود را کشف و خودرو را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان عجب‌شیر با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های این فرماندهی، مبارزه با قاچاقچیان کالا است، گفت: پلیس با شماره تلفن 110 آماده دریافت اخبار و اطلاعات مردمی و همکاری مردم در زمینه برخورد قاطع با بر هم زنندگان امنیت جامعه است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: