دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 13 2024
کد خبر: ۲۱۸۴
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۲
در واکنش به تخلفات مربوط به سفرهای خارجی برخی اعضای شورای شهر تبریز
عجب شیر ما – عضو شورای اسلامی کلانشهر تبریز از اینکه وی نیز در خصوص چند و چون سفر خارجی‌اش مورد سوال واقع شده است، ابراز شگفتی کرد.

به گزارش عجب شیر ما به نقل از فارس، با اشاره به اظهارات فرماندار  مبنی بر تشکیل جلسه ی حل اختلاف استان به منظور رسیدگی به تخلفات مربوط به سفرهای خارجی برخی اعضای شورا اظهار داشت: بنده اساسا از آغاز عضویت در شورا تا کنون هیچ سفر خارجی چه شخصی و چه از طرف شورا نداشته‌ام.

وی در پاسخ به این  سئوال که آیا از شما نیز در این باره توضیح خواسته شده است، گفت: در فهرست ارسال شده نام من نیز آمده است.
این عضو شورای شهر خواستار اصلاح و تجدید نظر در این باره شد و گفت: در تعجبم که دوستان بر اساس کدام بررسی و اسناد و مدارک، به این نتیجه غیر واقعی رسیده‌اند.
رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی کلانشهر تبریز افزود: بنده حتی در هیچ یک از سفرهای داخلی شورا نیز حضور نداشته‌ام.
حاجی‌زاده در پاسخ به علت اجتناب از این سفرها گفت: من دو سال اول، سخنگوی شورا بودم و دو سال بعدی هم رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی بوده و هستم و طبعا پیشنهادهایی در خصوص حضور در مسافرت‌های داخلی و خارجی به بنده هم شد ولی به دلایلی که برای خودم دارم ترجیح دادم در این سفرها شرکت نکنم.
وی افزود: البته من با مسافرت اعضای شورا چه داخلی و چه خارجی مخالفت اصولی ندارم اما معتقدم این سفرها باید با طی مراحل قانونی و در مواردی صورت گیرد که به طور واضح برای شهر و مسائل آن مفید بوده و خروجی مشخصی داشته باشد، از سوی دیگر چون مردم تاکنون آثار و فواید خاصی از انجام چنین سفرهایی به عینه مشاهده نکرده‌اند معمولا نسبت به آن ذهنیت مثبت و خوبی ندارند و تصورشان از چنین مسافرتهایی چیزی جز حیف و میل بیت‌المال نیست.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: