سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 14 2024
کد خبر: ۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
فرماندارعجب شیر:
عجب شیر ما - فرماندار عجب شیر گفت: شهدای دانش آموز ولایت پذیر واقعی بوده و درس ایثار و شهادت را به خوبی به ما آموختند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، ابراهیم طاهری روز سه شنبه در دیدار با سه خانواده شهید دانش آموز این شهرستان به مناسبت گرامی داشت هفته بسیج دانش آموزی، افزود: شهدای فرهنگی و دانش آموز، سعادتمندان واقعی جامعه هستند و توجه به زندگی، اهداف و آرمان های آنان، بزرگترین درس برای ما است.
وی، شهدای دانش آموز را عرفای بزرگ انقلاب خواند و یادآور شد: آنان در پیکار میان حق و باطل به زیبایی به رسالت تاریخی خود عمل کرده و با خون پاک خود موجب بالنده تر شدن نظام جمهوری اسلامی ایران شدند.
فرماندار عجب شیر، با تجلیل از صبر و استقامت خانواده شهدا درغم از دست دادن فرزندان خود، اظهارکرد: خانواده شهدا چشم و چراغ نظام هستند، چرا که با وجود آنان این انقلاب با قوت به راه تعالی و رشد خود ادامه می دهد.
طاهری، با اشاره به لزوم حفظ انقلاب و دستاوردهای شهدا، ادامه داد: همه تلاش ما حفظ پایداری و اقتدار انقلاب اسلامی ایران است و به برکت خون شهدا و ولایت این امر محقق شده است.
دراین آیین جمعی از مسوولان شهرستان عجب شیر از خانواده های شهیدان دانش آموز ' میکائیل راه نور' ، ' صفر رازی' و ' صفر بخشی' که به ترتیب در اروند رود، شلمچه و خرمشهر به شهادت رسیده اند، با اهدای لوح تقدیر و کارت هدیه تجلیل بعمل آوردند.
شهرستان عجب شیر در دوران دفاع مقدس 228 شهید و 409 جانبار تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
برچسب ها: شهید ، دانش آموز ، ایثار
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: