يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: ۱۹۹۰
تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۳
عجب شیر ما - فرماندار عجب شیر گفت: فعالیت دائمی میدان میوه و تره بار عاملی برای تحول در اقتصاد عجب شیر است و مردم و کشاورزان این شهرستان می توانند محصولات خود را به طور مستقیم در این میدان عرضه کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سید شمس الدین مراثی روز یکشنبه در جلسه ساماندهی میدان میوه و تره بار این شهرستان افزود: برای برون رفت از مشکلات میدان میوه و تره بار عجب شیر تعامل بین دستگاه های اجرایی از جمله شهرداری، بهداشت و درمان و راهنمایی و رانندگی کارساز است.
وی با اشاره به ظرفیت های موجود در میدان میوه و تره و بار این شهرستان گفت: این میدان به عنوان یکی از منابع درآمدزا و اقتصادی شهرستان نیازمند تغییراتی است تا خدمات مطلوبی را به شهروندان و حجره داران ارائه کند.
وی بازسازی و آسفالت و نصب تابلو به این میدان را خواستار شد و افزود: نحوه ورود و خروج کامیون ها و وانت بارهای حامل بار به داخل میدان و تعیین محل ورودی و خروجی باید ساماندهی شود.
مراثی با اشاره به ضرورت افزایش ظرفیت پارکینگ در جنب میدان میوه و تره بار این شهرستان گفت: میدان تره بار این شهرستان می تواند به محلی برای عرضه محصولات مزیت دار این شهرستان به ویژه گردو، بادام، سیب زمینی، پیاز، حبوبات و خشکبار به شهرستان های اطراف تبدیل شود.
مراثی اخذ پروانه کسب از سوی 24 واحد موجود در این میدان را خواستار شد و ادامه داد: برای حذف واسطه ها از بازار میوه، غرفه های میادین میوه و تره بار باید به افرادی واگذار شود که تولیدکننده محصولات کشاورزی هستند.
شهرستان عجب شیر با وجود باغ های وسیع و پر محصول از جمله شهرستان های متکی به اقتصاد کشاورزی در جنوب غربی آذربایجان شرقی است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: