پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۸
معاون سیاسی استاندار آذربایجان شرقی:
عجب شیر ما - معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه برخی افراد از نزدیک شدن مردم و دولت ناراحت هستند، گفت: این افراد با استفاده از تریبون های مختلف برخلاف نظر مقام معظم رهبری حرکت می کنند.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از ایرنا، سعید شبستری روز شنبه در ستاد سیاست گذاری و گرامیداشت هفته دولت اظهار کرد: اگرچه برخی افراد سعی در دو قطبی کردن جامعه دارند، ولی مردم امیدوارتر از سال های قبل در کنار دولت تدبیرو امید قرار دارند.
وی ادامه داد: دولت تدبیر و امید با سعه صدر بر خلاف این حرکت ها با تمام توان برای خدمت به مردم تلاش می کنند.
شبستری با بیان اینکه دستاوردها و عملکرد دولت در هفته دولت ارائه می شود، افزود: ضروری است در این هفته عملکرد دستگاه ها در حوزه های عمرانی، اجتماعی و فرهنگی و به خصوص کارهایی که در بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان دغدغه مقام معظم رهبری انجام شده است، تشریح شود.
وی ادامه داد: با توجه به شرایط و اقداماتی که انجام شده بود آذربایجان شرقی به عنوان پایلوت اقتصاد مقاومتی انتخاب شده و این نشان از توانمندی دولت و مدیران این استان است.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان شرقی اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبارات دولتی در حوزه عمرانی پروژه های مختلفی با استفاده از اعتبارات بخش غیردولتی در هفته دولت افتتاح خواهد شد.
وی گفت: مردم در تمامی سختی ها در کنار دولت بوده اند و همدلی و همزبانی که از سوی رهبر معظم انقلاب تاکید شده، در دولت تدبیرو امید جاری است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: