پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۹۷۲
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۵
در آئین تکریم خبرنگاران صدا و سیمای آذربایجان شرقی عنوان شد؛
عجب شیر ما - نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر لزوم تبیین جایگاه و نقش بی بدلیل ولی فقیه در امنیت کشور توسط رسانه ها تاکید کرد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از مهر، حضرت آیت الله مجتهد شبستری پیش از ظهر چهارشنبه در مراسم تکریم خبرنگاران صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی گفت: زمینه سازی برای رشد تولید، آموزش مدیریت مصرف، ترویج ساده زیستی، دوری از تجملات و گسترش فرهنگ کار و تلاش در جامعه از عمده مسئولیت هایی است که بر عهده صدا و سیما بویژه در حوزه خبر است.

امام جمعه تبریز افزود: ولایت فقیه اصل اساسی نظام اسلامی ما هست و به همین علت لبه تیز حملات دشمن نیز به این جایگاه است بنابر این اهالی رسانه باید به این خدعه ها برای تبیین نقش بی بدیل ولی فقیه در امنیت کشور و نیز استقامت در برابر استکبار جهانی تلاش کنند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی ترویج فرهنگ حجاب و عفاف، نماز جماعت و جمعه، سنت های حسنه، پرداختن به مناسبت های دینی و مفاهیم معنوی را نیز از رسالت های رسانه ملی برشمرد.

رشد ۲۲ درصدی فعالیت خبری صدا و سیمای آذربایجان شرقی

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نیز در این مراسم با اشاره به انجام سه هزار ماموریت خبری در تبریز و شهرستانهای استان در چهار ماه نخست امسال گفت: این فعالیت ها نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۲ درصد رشد داشته است.

سید محسن لطیفی افزود : اولویت کاری امسال صدا و سیمای استان نیز تاکید بر اقتصاد مقاومتی است و بحث هایی همچون احیای دریاچه ارومیه، تبریز ۲۰۱۸، تقویت باورهای دینی و اعتقادی در جامعه و بحث موضوعات اجتماعی همانند طلاق و مواد مخدر است که باید به آنها پرداخت شود.

تلاش برای تبدیل ارزش های انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی به گفتمان

معاون خبر صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی هم گفت : ما در حوزه خبر تلاش می کنیم ارزش های انقلاب اسلامی و اقتصاد مقاومتی را به گفتمان تبدیل کنیم تا با روشنگری از وضع موجود برای مسئولان و نیز آگاه سازی مردم از اقدامات و خدمات آنها زمینه برای تحقق سیاست های کلان کشور فراهم شود.

مهدی صادقی موحد با اشاره به اولویت اقتصاد مقاومتی در برنامه های خبری امسال رسانه ملی در استان افزود : ۹۰ سوژه در این زمینه طراحی شده که در چهار ماه امسال ۳۰ درصد آنها در قالب گزارش های تولیدی و گفتگوهای ویژه خبری پخش شده است.

گفتنی است در این مراسم از معاونت خبر صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی به علت عملکرد موفق در حوزه اقتصاد مقاومتی در میان معاونت های مرکز قدردانی و از زحمات خبرنگاران و عوامل تهیه و پخش خبر شبکه سهند تجلیل شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: