پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: ۱۹۶۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۴
عجب شیر ما - آئین گرامیداشت روز خبرنگار به همت انجمن صنفی روزنامه‌نگاران آذربایجان شرقی در تبریز برگزار شد.
به گزارش عجب شیر ما به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، خبرنگاران شرکت کننده دراین مراسم پایان دادن به هرج و مرج خبرنگاری و تسریع در راه‌اندازی موزه مطبوعات را خواستار شدند .

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی در این همایش گفت: اصحاب رسانه فارغ از جناح‌بندی‌های سیاسی، برای پیشرفت استان تلاش کنند.

سعید شبستری خیابانی با بیان اینکه خبرنگاران، نقش مهمی در انعکاس حقایق و وقایع دارند، افزود: خوشبختانه اصحاب رسانه استان، با سلایق مختلف سیاسی مشغول فعالیت هستند.

وی با تاکید بر لزوم افزایش وحدت در جامعه برای توسعه و پیشبرد برنامه های نظام اظهار کرد: مسؤولان استان در کنار اصحاب رسانه و خبرنگاران هستند و امیدواریم این قشر نیز با حضور در کنار مسؤولان، یاریگر خادمان خود باشند.

شبستری عنوان کرد: انتظار داریم رسانه‌ها، بیان واقعیات و حقایق را سرلوحه اهداف خود قرار داده و فارغ از وابستگی به جناح‌های سیاسی مختلف، تلاش خود برای فرهنگ‌سازی و دستیابی به توسعه همه‌جانبه را فراهم کنند.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار آذربایجان‌شرقی در ادامه از اصحاب رسانه استان خواست که با تلاش خود، وضعیت اقتصادی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی و... مردم را بهبود بخشند.
 
در این جلسه همچنین اعضای انجمن صنفی روزنامه‌نگاران استان نیز بر لزوم حمایت همه جانبه از خبرنگاران تاکید کردند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی هم رعایت اخلاق حرفه‌ای توسط رسانه‌ها ضروری دانست .

زهرا ساعی در این نشست با اشاره به نقش و رسالت خطیر اصحاب رسانه در دستیابی به توسعه همه جانبه اظهار کرد: خوشبختانه اکثریت رسانه‌های استان به درستی به انجام وظیفه و رسالت اصلی خود می‌پردازند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر: